جزئیات جدید از شب شهادت هنیه

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در ایران از جزئیات جدید در عملیات ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس پرده برداشت.

جزئیات جدید از شب شهادت هنیه

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا «خالد القدومی» نماینده حماس در ایران در مصاحبه با سایت خبری العربی الجدید، روایت روزنامه نیویورک‌تایمز آمریکا مبنی بر شهادت هنیه بر اثر یک بمب را تکذیب کرد و گفت: ساعت یک و 37 دقیقه بامداد ساختمان (محل اقامت شهید هنیه) لرزید؛ من بلافاصله از اتاق خارج شدم و دود غلیظی دیدم. بعد از آن متوجه شدیم حاج ابوالعبد(هنیه) به شهادت رسیده است.

وی افزود: از شدت لرزش ساختمان فکر کردم زلزله رخ داده یا صدای رعدوبرق بوده؛ پنجره را باز کردم ولی خبری از باران یا رعدوبرق نبود. هوا گرم بود؛ به طبقه چهارم که اتاق شهید در آن بود، رفتیم. دیدیم که دیوار و سقف اتاق فرو ریخته است.

القدومی ادامه داد ظاهر محل حمله و پیکر شهید هنیه نشان می‌داد که این حمله با یک پرتابه از هوا یا موشک صورت گرفته است. وی در ادامه تاکید کرد نمی‌خواهد وارد جزئیات بیشتر شود؛ چرا که گروه‌های فنی و تخصصی در ایران در حال تحقیق هستند و نتایج اعلام خواهد شد.

نماینده حماس در ایران «روایت‌های گمراه کننده» روزنامه‌های صهیونیستی درباره کارگذاشتن بمب زیر تخت‌خواب شهید هنیه و نیز ادعای «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد که گفته بود رژیم صهیونیستی در شب شهادت هنیه تنها یک حمله هوایی دیگر انجام داد که منجر به شهادت «فؤاد شکر» از فرماندهان مقاومت لبنان منجر شد.

القدومی با بیان اینکه روایت روزنامه نیویورک تایمز و ادعای هاگاری با واقعیت در تضاد است، گفت هدف از این روایت و ادعاها، سلب مسئولیت مستقیم از رژیم صهیونیستی است تا از این طریق تبعات این جنایت متوجه این رژیم نشود.

وی افزود: «اسرائیل با آگاهی و موافقت آمریکایی‌ها، طراح و مجری این جنایت بوده است. دولت آمریکا در این جنایت شریک است و به نتانیاهو در سفر اخیرش به واشنگتن اجازه داد مرتکب این جنایت شود». 

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان