آنچلوتی زمان خداحافظی‌اش را فاش کرد

مانند پپ گواردیولا، آخرین مقصد آنچلوتی در دنیای فوتبال، هدایت یک تیم ملی خواهد بود.

آنچلوتی زمان خداحافظی‌اش را فاش کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه ایتالیایی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که رئال مادرید احتمالا آخرین ایستگاه او در فوتبال باشگاهی است.

به گزارش اتلتیک؛ سرمربی 65 ساله رئال مادرید که در سومین فصل از دومین دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو به سر می‌برد، تا سال 2026 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد. با این حال، در طول سال 2023 شایعات زیادی درباره آینده کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو و احتمال پذیرش پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی برزیل مطرح شد. رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل نیز در این باره اظهار نظر کرده و آنچلوتی را گزینه مناسبی برای هدایت سلسائو دانسته بود. آنچلوتی طی سه دهه حضور در دنیای مربیگری، تنها سه سال به عنوان دستیار در تیم ملی ایتالیا فعالیت کرده است. آنچلوتی در بخش جدید پادکست جان اوبی میکل در مورد ادامه فعالیت در فوتبال باشگاهی گفت:

باید بگویم رئال مادرید آخرین باشگاه من در دنیای مربیگری است. احتمالا همین اتفاق خواهد افتاد. اگر پیشنهاد جذابی از یک تیم ملی برسد، باید به آن فکر کنم. اما واقعیت این است که من کار روزمره در یک باشگاه را بیشتر دوست دارم. تعامل با بازیکنان، آماده‌سازی تمرینات و بازی‌ها، این‌ها چیزهایی هستند که به من انگیزه می‌دهند. فصل آینده بیست و نهمین سال فعالیت من به عنوان سرمربی است. این که من عناوین متعددی را برنده شده‌ام، حقیقت دارد، با این حال تعداد جام‌هایی که باخته‌ام را تصور کنید. من خیلی باخته‌ام!

سرمربی ایتالیایی که در کارنامه خود قهرمانی در لیگ‌های پنج کشور مختلف را دارد و با پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پرافتخارترین سرمربی تاریخ این رقابت‌ها محسوب می‌شود، به دوران پربار مربیگری خود اشاره کرده و گفت:

من خوش‌شانس بودم بهترین تیم‌های انگلیس، اسپانیا و آلمان را هدایت کردم. توانستم خودم را با فرهنگ‌های مختلف وفق دهم. زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی را یاد گرفتم، اما نتوانستم آلمانی یاد بگیرم، این غیرممکن است!

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان