عکس ؛ آیفون ۱۶ در سه رنگ جذاب

در روزها گذشته شاهد تصاویر جدیدی از آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس بودیم که طراحی قاب عقب، دوربین و رنگ‌بندی این دستگاه‌ها را فاش می‌کرد. حالا تصویری از دستگاه‌های آیفون ۱۶ پرو منتشر شده است که آن‌ها را در سه رنگ جذاب و متفاوت نشان می‌دهد.

عکس ؛ آیفون 16 در سه رنگ جذاب

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از دیجیاتو، «سانی دیکسون»، تحلیلگر دنیای فناوری که تصاویر آیفون‌ 16 را منتشر کرده بود، حالا نسخه پرو این خانواده را در شبکه اجتماعی ایکس به نمایش گذاشته است. در این تصویر، آیفون 16 پرو در نسخه مشکی‌رنگ جذابی با عنوان Black Titanium دیده می‌شود که در مدل‌های سری آیفون 15 پرو نیز موجود بود، اما دستگاه جدید کمی تیره‌تر به‌نظر می‌رسد.

عکس ؛ آیفون 16 در سه رنگ جذاب

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر معتبر اپل فاش کرده بود که مدل‌های آیفون 16 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا «Natural Titanium» عرضه می‌شوند و نسخه رنگ رز یا رزگلد جایگزین آبی خواهد شد.

تصویری که توسط دیکسون منتشرشده، نسخه‌های سفید، مشکی و خاکستری آیفون 16 پرو را نشان می‌دهند، اما هیچ اشاره‌ای به نسخه رزگلد ادعاشده ندارند. با توجه به اینکه رزگلد یک گزینه رنگی کاملاً جدید محسوب می‌شود، به‌نظر می‌رسد که اپل هنوز جزئیات مربوط به آن را نهایی نکرده باشد.

هرچند در طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین دستگاه تفاوت قابل‌توجهی نسبت به آیفون 15 پرو مکس وجود ندارد، اما براساس برخی شایعات، اپل از فرایند بهبودیافته‌ای برای رنگ‌آمیزی تیتانیوم استفاده خواهد کرد که باعث می‌شود سری آیفون 15 پرو نسبت به نسل قبلی ظاهر براق‌تری داشته باشند. همچنین در برابر خراش مقاوم‌تر است.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان