اظهارات عجیب چهره حامی سعید جلیلی درباره ترور اسماعیل هنیه؛ چقدر ساده هستند این افرادی که می‌گویند مراقب باشید که جنگ نشود

محمد اصغری گفت: ریخته شدن خون اسماعیل هنیه در تهران نشان دهنده این است که از جنگ و اتفاق بزرگ گریزی نیست و چقدر ساده هستند این افرادی که می‌گوید مراقب باشید که جنگ نشود.

اظهارات عجیب چهره حامی سعید جلیلی درباره ترور اسماعیل هنیه؛ چقدر ساده هستند این افرادی که می‌گویند مراقب باشید که جنگ نشود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد اصغری، مشاور نزدیک به سعید جلیلی و از فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق، در برنامه ای تلویزیونی، درخصوص شهادت اسماعیل هنیه تاکید کداشت: ریخته شدن خون اسماعیل هنیه در تهران نشان دهنده این است که از جنگ و اتفاق بزرگ گریزی نیست و چقدر ساده هستند این افرادی که می‌گوید مراقب باشید که جنگ نشود.

وی ادامه داد: اتفاقا ما به تشییع و ایستادن پشت تابوت اسماعیل هنیه افتخار می‌کنیم، او مردی بود که موازنه ها را تغییر داد. امثال اسماعیل هنیه می‌آیند و می‌روند اما این ما هستیم که در بزنگاه ها باید تکلیف خود را روشن کنیم.

او در ادامه گفت: هنیه طوفان الاقصی را رقم زد و در اوج رفت و ما ماندیم و حسرت صد ها کار نکرده، امروزه اگر ادعای انقلابی بودن داریم، نباید بگذاریم خون این شهید هدر برود و طبق دستور رهبری باید انتقام خون این شهید را بگیریم و این انتقام باید مستمر باشد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان