رونالدو آماده حضور دوباره در ایران

بر اساس سیدبندی لیگ نخبگان توسط AFC، در صورتی‌ که سپاهان موفق شود از مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا صعود کرده و به مرحله نهایی برسد ایران سه نماینده در این مسابقات خواهد داشت و در آن صورت احتمال تقابل پرسپولیس و النصر عربستان زیاد می‌شود

رونالدو آماده حضور دوباره در ایران
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در رقابت های لیگ نخبگان، هر تیم 4 بازی خانگی و 4 بازی خارج از خانه انجام می‌دهد و طبق قانون AFC دو تیم از یک کشور در این مرحله مقابل هم قرار نمی‌گیرند؛ بنابراین با توجه به صعود سپاهان، پرسپولیس باید بار دیگر به مصاف النصر عربستان برود.
 پرسپولیس فصل گذشته در تهران با دو گل مغلوب النصر عربستان شد و البته رونالدو در آن بازی نتوانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند. دیدار برگشت دو تیم هم در حالی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید که النصر در خانه 10 نفره شد و پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد اما در نهایت نتوانست گلزنی کند و این تساوی، نقش زیادی در حذف زودهنگام تیم یحیی گل‌محمدی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت. به طور حتم تقابل احتمالی و دوباره این دو تیم می‌تواند برای شاگردان گاریدو جنبه انتقامی داشته باشد.
 همچنین در صورت صعود سپاهان، تقابل پرسپولیس با الاهلی عربستان، الوصل امارات و الریان قطر قطعی خواهد شد. تیم‌هایی که پرسپولیس در زمان برانکو ایوانکوویچ با آنها سابقه بازی دارد هر چند که اوضاع الاهلی با حضور ستارگانی چون مندی، محرز، دمیرال و فیرمینو متفاوت است و پرسپولیس کار سختی در این دور از رقابت‌ها دارد.
 با توجه به این موضوع، آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای این مسابقات باید از امروز آغاز شود و بزرگ‌ترین چالش مدیریت پرسپولیس، آماده‌سازی یک ورزشگاه برای میزبانی از بزرگ‌ترین ستارگان فوتبال جهان در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا خواهد بود.
257 251
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان