افضل و فوق ستاره‌هایش حریف کراپ نشدند

تیم فوتسال کراپ الوند آغاز باشکوهی در لیگ برتر فوتسال داشت.

افضل و فوق ستاره‌هایش حریف کراپ نشدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور پس از وقفه ای چندماهه با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از آنها کراپ الوند نماینده فوتسال قزوین مقابل گهرزمین سیرجان تحت هدایت حسین افضل با ستاره های لالیگایی اش دست به کار بزرگی زد و این تیم را شکست داد.

در این بازی که ساعت 16 جمعه 22 تیرماه در سالن امام علی(ع) سیرجان برگزارشد شاگردان سعید کشاورزی شگفتی ساز شدند و گهر زمین کهکشانی را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند تا شگفتی هفته اول رخ دهد.

مجید خزائی عقب گیر سیرجانی ها که قصدداشت جلوی ضربه سجاد یوسف خواه را بگیرد با تکل خود نخستین گل به خودی فصل را به ثمررساند تا سالن در شوک فروبرود.

این گل روی ضدحمله کراپی ها به ثمر رسید.

از نکات جالب توجه این بازی هدررفتن موقعیت گلزنی از روی نقطه پنالتی دوم برای هریک از دو تیم بود که سجاد یوسف خواه این شانس را برای کراپ از دست داد و در آن سو هم اسدی فرصت طلایی را برای سیرجانی ها از دست داد.

اما شاگردان افضل که به دنبال جبران نتیجه در نیمه دوم بودند در ثانیه های پایانی بازی بازهم غافلگیر شدند تا کاپیتان احمد اسماعیل پور کار را برای آنها یکسره و شوک نخست را به تیم کهکشانی گهرزمین واردکند.

کراپ با این پیروزی ارزشمند که سعید مومنی دروازه بان ملی پوش این تیم سهم زیادی در آن داشت گام بزرگی برای عملکرد خوب در این فصل برداشت و سه امتیاز شیرین را با خود به قزوین آورد.

این تیم در هفته دوم مسابقات باید در سالن یادگار امام(ره) الوند از مس سونگون مدعی پذیرایی کند.

گهر زمین سیرجان که پیش بینی میشد با فوق ستاره هایش کار چندان مشکلی مقابل کراپ نداشته باشد در ایستگاه دوم باید به بندرعباس صفر کند تا برابر شهرداری این شهر قراربگیرد.

بی شک رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باتوجه به بازگشت لژیونرها جذاب و دیدنی خواهدبود و باید سکانس های مختلف سریال لیگ یکی پس از دیگری از نظر بگذرند تا ببینیم کدام تیم قهرمان رقابت‌ها لقب خواهد گرفت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر