واکنش فرمانده ارشد سپاه به اظهارات وزیر جنگ سابق اسرائیل علیه ایران

معاون سیاسی دفتر عقیدتی‌سیاسی فرمانده کل قوا گفت: گرفتاری در بن‌بست غزه و بلاتکلیفی در برابر حزب‌الله لبنان موجب بروز اختلافات شدید در کابینه رژیم صهیونیستی شده است.

واکنش فرمانده ارشد سپاه به اظهارات وزیر جنگ سابق اسرائیل علیه ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سنایی‌راد در گفت‌وگویی درباره اظهارات وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: این تهدید، خطر رژیم صهیونیستی را برای صلح و امنیت در منطقه و جهان نشان می‌دهد.

بنابر گزارش مهر، معاون سیاسی دفتر عقیدتی‌سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه صهیونیست‌ها به هیچ‌یک از اصول و روابط بین‌المللی پایبند نیستند، افزود: صهیونیست‌ها به اقدامات ضد صلح و ضد امنیت عادت دارند و این تهدید قبل از اینکه معطوف به یک ترسِ برآمده از قدرت باشد، نوعی اقدامِ ناشی از ضعف و پریشانی است.

سردار سنایی‌راد ادامه داد: گرفتاری در بن‌بست غزه و بلاتکلیفی در برابر حزب‌الله لبنان در جبهه شمال، صهیونیست‌ها را در شرایطی قرار داده که شاهد تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی هستیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی‌سیاسی فرمانده کل قوا یادآور شد: این‌گونه تهدیدات، صرفاً نوعی قدرت‌نمایی برای روحیه دادن به سربازان مستأصل در جبهه‌های مختلف درگیری در فلسطین است؛ لذا جای اعتنا ندارد؛ هرچند که باید مجامع بین‌المللی به این نوع رفتار مغایر با صلح و امنیت منطقه توجه کنند و صهیونیست‌ها را از ماجراجویی بازدارند.

29215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر