تولید اخبار امیدآفرین رسالت اصلی خبرنگاران است

مسئول معاونت روابط عمومی سازمان بسیج کشور گفت: تولید اخبار امیدآفرین توسط خبرنگاران که راوی رشد و پیشرفت و دستاوردهای کشور در زمینه‌های مختلف باشند از رسالت و وظایف مهم اصحاب رسانه است.

تولید اخبار امیدآفرین رسالت اصلی خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرشاد عالی، مسئول معاونت روابط عمومی سازمان بسیج کشور در همایش روز خبرنگار که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه استان قزوین در مجتمع رفاهی لاله قزوین برگزار شد، اظهارکرد: اولویت‌ نخست کشور بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مباحث اقتصادی است و رسانه، ترسیم گر درست اقدامات انجام شده در این حوزه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه مخاطبان فضای مجازی به دنبال داستان روایت‌ها هستند که فقط خبر نیست. با روی کار آمدن فضای مجازی دو ویژگی تصویر و احساس و داستان روایت‌ها به طرح مباحث اضافه شده است بنابراین اگر ما بتوانیم داستان یک اتفاق را به خوبی منتقل کنیم، موفق عمل کرده‌ایم.

عالی با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه اجتماعی ادامه داد: در حال حاضر نیاز مجموعه‌های رسانه‌ای، تولید داستان‌های واقعی و به معنایی دیگر روایت درست وقایع و رویدادهاست.

وی بیان کرد: محتوای بسیاری از رویدادهایی که هم اکنون در دنیا در حال برگزاری است همچون مسابقات المپیک توسط مردم تولید می‌شود لذا در شرایط کنونی رسانه‌ای قوی است که بیشترین ظرفیت در امر تولید محتوای رسانه را به مردم واگذار کند.

مسئول معاونت روابط عمومی سازمان بسیج کشور تصریح کرد: ما در مجموعه بسیج تلاش داریم تا با پرداختن به ظرفیت و فعالیت مردمی به تحقق مردم سالاری در امر خبر و رسانه کمک کنیم.

عالی در ادامه به اهمیت امیدآفرینی اشاره کرد و گفت: تولید اخبار امیدآفرین توسط خبرنگاران که راوی رشد و پیشرفت و دستاوردهای کشور در زمینه‌های مختلف باشند از رسالت و وظایف مهم اصحاب رسانه است ضمن اینکه باید شعاع پیام و محتوا و اخبار تولیدی خود را در وسعت کشوری ببینیم.

وی با تقدیر از تلاش و مجاهدت فعالان رسانه عنوان کرد: اصحاب رسانه در هر اتفاق و موضوع و بحرانی در صف اول میدان قرار دارند که نشان از ایثار و اخلاص و مجاهدت آنان دارد.

در ادامه سرهنگ سید مهدی حسینی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان در این مراسم با اشاره به نقش حساس و مهم خبرنگاران در روشنگری و مقابله با تهاجم فرهنگی اظهارکرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون به بهانه های مختلف و طرح دسیسه و نقشه های مختلف تلاش کردند در برابر نظام اسلامی بایستند و به آن آسیب برسانند اما با هوشیاری مردم و هدایت رهبری شکست خوردند.

وی افزود: مدتهاست درگیر جنگ روایت‌ها هستیم که بدخواهان با بهره گیری از ابزار رسانه ای خود با تحریف واقعیت ها و دروغ پراکنی سعی کرده اند به ارزش‌ها آسیب برسانند که رسانه های متعهد در خنثی کردن این توطئه نقش آفرین بوده اند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه رسانه های متعهد در خط مقدم مقابله با جنگ روایت‌های دشمنان قرار دارند، تصریح کرد: امروز در جنگ روایت‌ها بدون تردید خبرنگاران و اصحاب رسانه در خط مقدم این جبهه هستند تا در برابر امپراطوری دروغ به مقابله بپردازند و این دسیسه را خنثی کنند.

در پایان از خبرنگاران فعال استان تجلیل شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر