عکس؛ فوری: انگشت سلیمی در نیمه‌نهایی در رفت!

آرین سلیمی در شرایطی به فینال المپیک پاریس رسید که در جدال نیمه‌نهایی دستش دچار آسیب‌دیدگی شده بود.

عکس؛ فوری: انگشت سلیمی در نیمه‌نهایی در رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرین سلیمی از همان لحظه‌ای که مقابل رقیب سرسخت و توانمند کروات خود قرار گرفت، مشخص بود که جدالی مهم را در پیش دارد. ایوان ساپینا با شیوه خاص خودش، با همان شیوه‌ای که در مبارزات قبلی خود عناوین جهانی و اروپایی را کسب کرده بود، به پسر 20 ساله ایران ضربه می‌زد و تلاش می‌کرد برابر این جوان خوش تکنیک هر طور که شده امتیاز بگیرد. 

به نقل از ورزش سه در دست دوم، زمانی که آرین سلیمی به نظر می‌رسید از حریف کروات خود جلو افتاده و برنده راند دوم است، با حمله نماینده کرواسی همراه شد که در طی این ضربه، به نظر می‌رسید دولیو چاگی ساپینا به دست راست آرین سلیمی برخورد کرد که حتی به نظر می‌رسید ادامه دادن برای نماینده کشورمان امری دشوار است اما سلیمی با تمام غیرت خود برای رسیدن به فینال المپیک پاریس تلاش کرد و مزد زحمات خودش را گرفت.

2066324
2066323

البته اکنون مجید افلاکی سرمربی تیم ملی تکواندو ایران اعلام کرد که انگشت آرین سلیمی دچار دررفتگی شده و اگر پزشک بازی، آسیب دیدگی نماینده ایران را تایید می‌کرد، باید از زمین بازی خارج می‌شد اما بخت و اقبال با این جوان 20 ساله یار بود. 

حالا سلیمی در شرایطی باید خودش را برای فینال آماده کند که تنها 3 ساعت دیگر مجدداً روی شیاب جانگ قرار می‌گیرد و مشخصا پس از کسب دو نقره توسط مهران برخورداری و ناهید کیانی، آرین سلیمی می‌خواهد در سومین و اخرین فینال تکواندوی ایران در المپیک پاریس، طلسم 16 ساله طلا نگرفتن را پایان ببخشد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر