پدر اسیر صهیونیست: نتانیاهو برای خوشامد ۲ خونخوار کابینه مانع آتش‌بس است

پدر یکی از اسرای صهیونیست، هدف کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی از ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به بن‌بست‌کشاندن مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه اعلام‌کرد و گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر برای خوشامد ۲ وزیر خونخوار خود مانع دستیابی به آتش بس است.

پدر اسیر صهیونیست: نتانیاهو برای خوشامد 2 خونخوار کابینه مانع آتش‌بس است

به گزارش خبرآنلاین، پدر یکی از اسرای صهیونیست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر را مقصر شکست مذاکرات آتش بس برای تبادل اسرا بین مقاومت فلسطین و تل آویو اعلام کرد.

وی گفت: هر وقت، شاهد پیشرفت مذاکرات و به ثمر رسیدن آن هستیم، نتانیاهو برای خوشامد 2 وزیر خونخوار کابینه اش، دست به عملیاتی برای از بین بردن مذاکرات می زند.

 به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و رهبر حزب «صهیونیسم دینی» و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «عوتسما یهودیت»، از جمله تندروترین اعضای کابینه نتانیاهو هستند که همواره او را تهدید به انحلال کابینه، در صورت امضای توافق آتش‌بس با مقاومت فلسطین کرده‌اند.

در همین پیوند، شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی مذاکرات آتی درباره دستیابی به‌آتش بس در نوار غزه و مبادله اسیران بین این رژیم و مقاومت فلسطین را آخرین فرصت ارزیابی کرد و از اصرار تل آویو بر شرط و شروط خود برای آتش بس گفت که تاکنون مانع اساسی در دستیابی به این آتش بس بوده است.

براساس این گزارش، پیش بینی می شود که مذاکرات غیرمستقیم بین مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر، پنجشنبه آینده برگزار شود و آخرین فرصت باشد.

مصر، قطر و آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه ای از رژیم صهیونیستی و جنبش حماس دعوت کردند تا مذاکرات برقراری آتش بس را در 15 اوت (25 مرداد) در دوحه یا قاهره از سر بگیرند.

دوحه و قاهره پیش از این میزبان مذاکرات متعدد آتش‌بس بوده‌اند. با این وجود، به علت کارشکنی کابینه نتانیاهو، این مذاکرات نتیجه ای نداشته است.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی خواستار رد مذاکرات برای برقراری آتش بس شده و گفته است: نباید در دام کشورهای میانجی بیفتیم که می خواهند توافقنامه تسلیم شدن را بر ما تحمیل کنند.

رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر2023(15 مهر 1402)، جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به شهادت بیش از 39 هزار نفر، زخمی شدن بیش از 91 هزار نفر، ناپدید شدن 10 هزار نفر و نیز کوچ اجباری نزدیک به 2 میلیون نفر از ساکنان این منطقه شده است.

علاوه بر این، 70 درصد از منازل و زیرساخت های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می کند.

باوجود همه این جنایت ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از بیش از 10 ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر