ائتلاف جنگ را متوقف کنید: وحشیگری اسرائیل هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد

«ائتلاف جنگ را متوقف کنید» هم به جنایت وحشیانه اشغالگران در مدرسه‌ محل اسکان آوارگان فلسطینی در غزه در هنگام نماز صبح امروز -شنبه- واکنش نشان داد.

ائتلاف جنگ را متوقف کنید: وحشیگری اسرائیل هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، ائتلاف انگلیسی «جنگ را متوقف کنید» در واکنش به کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مدرسه «التابعین» در نوار غزه در سحرگاه روز شنبه گفت که به نظر می‌رسد هیچ محدودیتی برای وحشیگری اسرائیل وجود ندارد.

این ائتلاف ضد جنگ در انگلیس تاکید کرد: کسانی که در انگلیس و آمریکا به اسرائیل کمک می‌کنند دستشان به خون مردم غزه آلوده است.

همچنین «فیلیپ لازارینی»، کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا)، گفت که پس از بمباران مدرسه‌ای دیگر و گزارش‌هایی مبنی بر کشتار غزه، جهان با روز وحشت دیگری در غزه و کشتار ده‌ها نفر از جمله زنان، کودکان و سالمندان بیدار شد.

این در حالی است که پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایت بمباران مدرسه التابعین در محله الدرج در شهر غزه، ادامه نسل‌کشی صهیونیست‌های نازی علیه ملت فلسطین است و دولت آمریکا در این جنایات شریک است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد که بمباران مدرسه التابعین جنایتی هولناک در راستای تشدید خطرناک جنایات و کشتارهای بی‌سابقه در تاریخ جنگ‌ها است که توسط نئونازی‌ها در نوار غزه انجام می‌شود.

 این جنایت محکومیت شدید کشورهای عربی و اسلامی را به همراه داشت

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر