بساط گشت ارشاد را جمع می کنید آقای پزشکیان؟ / وزیر کشور را سریعا برکنار کنید /پاسخ کاربران خبرآنلاین به یک نظرخواهی

اکثریت کاربران خبرآنلاین، معتقدند که باید بساط گشت ارشاد و طرح نور در جامعه چیده شده و مسعود پزشکیان به وعده های خود در این خصوص عمل کند.

بساط گشت ارشاد را جمع می کنید آقای پزشکیان؟ / وزیر کشور را سریعا برکنار کنید /پاسخ کاربران خبرآنلاین به یک نظرخواهی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند روز اخیر انتشار یک فیلم از برخورد خشن گشت ارشاد با دو دختر نوجوان  واکنش های زیادی را به همراه داشت.

مسعود پزشکیان در ایام تبلیغات انتخاباتی بارها از گشت ارشاد و نحوه عملکرد این گشت انتقاد کرده بود.

در این میان «خبرگزاری خبرآنلاین» از کابران محترم خود پرسیده بود؛‌«از نظر شما سریعترین و بهترین تصمیم پزشکیان درباره گشت ارشاد چه باید باشد؟»

با نگاهی به کامنت های کاربران می توان دریافت که اکثریت کاربران خواستار تعطیلی گشت ارشاد هستند. چنانچه کاربری به نام « سهند» نوشته: «انحلال گشت ارشاد یا طرح نور یا هر اسم دیگری که دارد و خواهد داشت، در اسرع وقت، برخورد قضایی با تمامی آمرین و مامورانی که طی این سالها به دختران ایران آسیب رسانده اند و دلجویی و پرداخت غرامت به تمامی کسانی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم از از این طرح دچار هرگونه آسیبی شده اند...»

شخصی دیگر، با پیشنهادی جالب برای افراد شاغل در گشت ارشاد چنین نوشته است: «هر چه سریعتر این گشت نفاق و تفرقه رو تعطیل کنه و برای بیکار نشدن نیروهاش و تامین معیشت زندگیشان ،در شهرداری استخدام بشن.»

یا کاربری به نام مجید گفته: «این بساط زشت ضدانسانی و ضد شرعی رو جمع کنند و برپا کنندگان آن رو محاکمه و از مردم عذر خواهی شود..»

یا فردی دیگر به همین نام گفته: هیچی بزارید مردم راحت باشن و این گشت ارشاد و طرح ظلمت رو جمع کنید.

همچنین کاربر دیگری می گوید:«بودجه گشت ارشاد رو کاملا قطع کنند. وزیر کشور رو برکنار کنند و سرپرست تعیین کنند» فرد دیگری گفته است: «جمع کنید بساط طالبانی رو»

از سوی دیگر، برخی از کاربران فضای مجازی از مسعود پزشکیان خواسته اند به وعده های خود به ویژه درباره گشت ارشاد عمل کند.

در این باره کاربری به نام «عباس اکبریان» نوشته: «دکتر پزشکیان بخاطر موافق نبودن با طرح های مانند ارشاد و نور رئیس جمهور شد ...دکتر پزشکیان با تعهدی که به ملت داده باید با برنامه سلبی در مواجهه با بی حجابی به شدت مخالفت کند»

یا «محمد» نامی درخواست کرده که: «اگه آقای پزشکیان واقعا سر حرف های موقع انتخاباتش هست باید گشت ارشاد منحل بشه»

اما در میان آنها کابری به نام «ایرانی» گفته است: «یا جمع شدن گشت ارشاد برای همیشه یا استعفای پزشکیان.»

در میان کاربران البته کسانی هرچند اندک به چشم می خوردند که موافق گشت ارشاد و طرح نور بوده اند. چنانچه کاربر ناشناسی نوشته: «جامعه را نمیشود رها کرد .قانون را اجرا کنید اما با شیوه ای مناسب تر. برخورد راه حل نیست»

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر