فرمانده سپاه کرخه:سپاه همواره در تمامی عرصه ها برای رفع محرمیت در کنار مردم است

فرمانده سپاه کرخه از تامین ۴/۵ کیلومتر لوله پلی اتیلن جهت آبرسانی و تامین آب شرب در روستاهای بخش مرکزی کرخه در روز سقای دشت کربلا  حضرت ابوالفضل العباس خبر داد.

فرمانده سپاه کرخه:سپاه همواره در تمامی عرصه ها برای رفع محرمیت در کنار مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: همزمان با روز هفتم محرم الحرام و منسوب به سقای دشت کربلا، با پیگیری‌های بسیج سازندگی سپاه شهرستان کرخه و عنایت فرمانده محترم سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی. سپاه حضرت ولی عصر(عج) و بسیج سازندگی سپاه شهرستان کرخه،فاز اول پروژه آبرسانی در بخش مرکزی کرخه آغاز شد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه شهرستان کرخه گفت: «با توجه به نیاز مردم و اولویت‌های اعلام شده توسط آبفای شهرستان، ترمیم و اصلاح شبکه آبرسانی ، 3 روستای حسین غلیم، حسین مشلوش و سلمان داود از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه در دستور کار قرار گرفت، و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه کرخه با حمایت های امام جمعه محترم، نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان کرخه، آبفای شهرستان و شرکت کشت و صنعت میاناب کار خود را آغاز نمود. »

فرمانده سپاه شهرستان کرخه : « با توجه به قطعی مکرر آب، آبرسانی با تانکر و نارضایتی که در بین مردم روستاها بوجود آمده بود. با توکل به خدای متعال امروز همزمان با هفتم محرم الحرام کار خود جهت لوله‌گذاری در مسیرهای مشخص شده آغاز شد.»

فرمانده سپاه شهرستان کرخه افزود: «سپاه در کنار سایر دستگاه‌های متولی با هم‌افزایی و تسهیل‌گری مبادرت به رفع محرومیت در نقاط مختلف می‌کند. یکی از رسالت‌های مهم گروه‌های جهادی، رفع محرومیت با اولویت‌های مشخص شده است که فعلا در بخش مرکزی ، اولویت اصلی ما آبرسانی به مردم است. این کار بدون نگاه انتفاعی و صرفا جهت خدمت به مردم عزیز منطقه انجام می‌گیرد. اهالی محل مطمئن باشند تا وصل شدن آب و ایجاد لبخند رضایت مردم شریف، در این پروژه دخیل خواهیم بود.»

سرگرد پاسدار قاسم گوروی اضافه کرد: «مردم ما، مردم نجیب و اصیلی هستند و بر ما زیبنده نیست بیشتر از این مشقت آن‌ها را در حوزه آب نظاره‌گر باشیم. اگر لازم باشد مجموعه سپاه و بسیج شبانه روز تلاش خواهند کرد تا این کار هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.»

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر