هیجان و لذت سفر به کیش در تابستان

کیش یکی از جزایر جنوبی و مدرن کشورمان است که سال‌هاست گردشگران و مسافران زیادی از ایران یا خارج از ایران به آن سفر می‌کنند.

سفر به کیش در تابستان

هیجان و لذت سفر به کیش در تابستان

کیش یکی از جزایر جنوبی و مدرن کشورمان است که سال‌هاست گردشگران و مسافران زیادی از ایران یا خارج از ایران به آن سفر می‌کنند. غیر از طبیعت زیبا و دیدنی کیش، انواع تفریحات دریایی، مراکز خرید، شهرهای باستانی زیرزمینی، قلعه‌های مخوف و شهربازی‌های پر هیجان مواردی است که مردم زیادی را به سمت خودش جذب می‌کند. فرقی نمی‌کند در کدام فصل از سال باشد، جاذبه‌های گردشگری کیش آنقدر زیاد است که مردم زیادی دوست دارند آن را امتحان کنند. تنها کاری که پیش از سفر به کیش باید انجام دهید آن است که از رزرو هتل در کیش مطمئن شوید و بعد سفر خود را شروع کنید.

تفریحات آبی هیجان انگیز کیش

اگر فردی هستید که گرما شما را اذیت نمی‌کند، فصل تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید. با اینکه گرما و رطوبت هوا در این فصل آزاردهنده است، اما وجود تفریحات آبی مهیج در کیش و همچنین قیمت پایین رزرو هتل‌ها و مراکز خرید، هر کسی را وسوسه می‌کند که در تابستان سری به کیش بزند. اگر شما هم با ما هم عقیده هستید حتما این فصل را برای این سفر انتخاب کنید. برخی از این تفریحات آبی را به شما معرفی می‌کنیم، فقط پیش از آن در مورد رزرو هتل کیش به شما مطلبی را می‌گوییم.

جست‌وجوی هتل

با توجه به اهمیت رزرو هتل کیش با قطره بهتر است برای این کار حتما به صفحه رزرو هتل در سایت سفربازی مراجعه کنید. در این بخش پس از مشخص کردن مقصد و با وارد کردن تعداد نفرات و تاریخ ورود و خروج، وارد صفحه هتل های کیش شوید. در این قسمت می‌توانید لیستی کامل و دقیق از هتل‌های متناسب با شرایط خود را ببینید. سپس با توجه به موارد درخواستی شما لینک پرداخت ارسال می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان رزرو شما انجام خواهد شد.

کلوپ تفریحات دریایی مارینا

اسکله مارینا یکی از مجهزترین و حرفه‌ای‌ترین اسکله‌ها در جزیره کیش است. هدف اصلی تاسیس این اسکله، وجود یک محل امن برای نگهداری قایق‌ها بود. در این مجموعه، تمام تجهیزات دریایی با برندهای معتبر و رشته‌های ورزشی و تفریحات آبی متعدد وجود دارد. وجود تیمی حرفه‌ای و باتجربه از مربیان در این مجموعه، ورزش و تفریحی با خیال آسوده را برایتان فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات متنوعی توی این مجموعه ارائه می‌شود که آن را تبدیل به یک کلوپ کامل کرده است. تفریحات دریایی این کلوپ تشکیل شده از پدال بورد، بادبانی، پاراسل، شاتل، ویندسرف، گشت دریایی، غواصی و… بخش‌هایی مثل پدال بورد و پارک بادی روی آب از جمله تفریحات اختصاصی کلوپ مارینا به شمار می‌رود.

قلعه وحشت

کیش جزیره‌ای جذاب با انواع و اقسام تفریحات متنوع است که هر سلیقه‌ای در هر رده سنی را پوشش می‌دهد. از سواحل رمانتیک و قدم زدن‌های دونفره کنار ساحل در سفرهای عاشقانه و ماه عسل گرفته تا مجتمع‌های تجاری و پاساژهای خرید لوکس و گران قیمت ویژه شیک پوشان و مشکل پسندان. از تفریحات متنوع و هیجان‌انگیز آبی برای علاقه‌مندان به شور و هیجان گرفته تا کافه و رستوران گردی در مکان‌های دنج و لاکچری که عاشق امتحان کردن مزه‌های متفاوت هستند.

یکی از این تفریحات قلعه وحشتی است که واقعا ترسناک است و مختص افراد شجاعی است که به سادگی نمی‌ترسند و بسیار شجاع هستند.

این قلعه اولین کلبه وحشتی بود که در ایران ساخته شد‌. در این قلعه سه حالت را برای میزان ترس انتخاب می‌کنید که کمترین آن برای بچه‌های زیر 14 سال طراحی شده است. این قلعه‌ در شرق کیش، بلوار داریوش به سمت میدان آبشار قرار دارد و از ساعت ۶ عصر تا ۲ بامداد باز است.

رزرو هتل های کیش

شما برای رزرو هتل کیش با قطره می‌توانید بعد از باز کردن بخش هتل های کیش در سایت سفربازی دسترسی به نظرات مهمانانی که قبلا به این اقامتگاه‌ها رفته‌اند داشته باشید. همچنین با دیدن عکس‌های هتل‌ها در کنار توضیح کامل از امکانات و خدماتی که در هتل به مهمانان ارائه می‌شود، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام هتل را برای اقامت برگزینید. همچنین تمام این مراحل را می‌توانید در مورد بوم گردی‌های کیش، اجاره ویلا در کیش یا اقامتگاه‌های ساحلی و همچنین رزرو مسافرخانه کیش به دست آورید.

قیمت هتل در کیش

قیمت هتل‌ها در مواقع مختلف سال و در بازه‌های زمانی متفاوت با هم فرق دارند. همچنین با توجه به تعداد نفرات و نوع اتاق‌ها هم این قیمت‌ها می‌تواند متفاوت باشد. این تفاوت با توجه به درجه هتل و فصلی که به این جزیره مراجعه کرده‌اید، فرق می‌کند. مثلا در روزهای تابستان که هوا در کیش بسیار گرم و شرجی است، هتل‌ها تخفیف‌های ویژه در نظر می‌گیرند. برگزاری جشنواره‌های تابستانی کیش و تخفیف‌های اجناس در این فصل، افراد زیادی را ترغیب می‌کند تا در تابستان سری به کیش بزنند.

برای رزرو هتل کیش ارزان می‌توانید سری به سایت سفربازی بزنید و با توجه به تضمین قیمت‌ها از جانب ما ارزانترین هتل کیش را در سایت ما بیابید. با توجه به لیست قیمت هتلها در کیش در بازه‌های زمانی مختلف این تفاوت‌ها مشهود خواهد بود. در ادامه برخی از هتل‌های لوکس و همچنین هتل های ارزان در کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل های لوکس کیش

  • هتل ترنج کیش
  • هتل داریوش کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل پالاس کیش
  • هتل آرامیس پالاس کیش
  • هتل شایان کیش

هتل های ارزان کیش

  • هتل هلیا کیش
  • هتل سارا کیش
  • هتل تعطیلات کیش
  • هتل آبادگران کیش
  • هتل سیمرغ کیش

نتیجه گیری

همان طور که می‌دانید کیش مهد جاذبه‌های گردشگری و هیجان انگیز است که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خودش می‌کشاند. تخفیف‌های بالاتر از 50 درصد برای انواع هتل‌های پنج ستاره، مجموعه‌های گردشگری، مراکز خرید، رستوران‌ها و دیگر تفریحات هیجانی کیش، هر کسی را ترغیب می‌کند که در فصل‌های گرم مانند تابستان سری به این جزیره دیدنی بزند. شما هم اگر قصد سفر به کیش را دارید حتما پیش از شروع حرکت از رزرو هتل کیش برای خود و خانواده‌تان مطمئن شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر