۴ تا از برندهای هیر فیلر که باید بشناسید! ✔️

استفاده از هیر فیلر (پرکننده مو) به شما کمک می‌کند تا از طریق یک راهکار غیرتهاجمی، زیبایی و لطافت را به موهای خود بازگردانید.

4 تا از برندهای هیر فیلر که باید بشناسید! ✔️

استفاده از هیر فیلر (پرکننده مو) به شما کمک می‌کند تا از طریق یک راهکار غیرتهاجمی، زیبایی و لطافت را به موهای خود بازگردانید. همچنین هیر فیلرهای مرغوب باعث ترمیم و احیای فولیکول‌های پوست سر می‌شوند و ریشه‌های مو در پوست را به رشد دوباره تحریک می‌کنند. بهترین برند هیر فیلر فرایند ترمیم و درمان را موثرتر و سریع‌تر انجام خواهد داد. علاوه‌بر خواص درمانی، افزایش تراکم، ایجاد ظاهر زیبا و جلوگیری از ریزش مجدد مو نیز از ویژگی‌های مهم بهترین مارک هیر فیلر به شمار می‌روند. 

در ادامه به معرفی خواص درمانی 4 برند برتر دکتر CYJ، مزو لایک، هیرنا و سوفیدرم در زمینه پرکنندگی مو خواهیم پرداخت. اگر ریزش و کم‌پشتی موهای‌تان باعث شده است تا به‌دنبال استفاده از فیلرهای مرغوب باشید، شما را دعوت به مطالعه این مقاله و کسب آگاهی از بهترین برندهای هیر فیلر می‌کنیم.

1. دکتر سی وای جی؛ بهترین برند هیر فیلر موجود در ایران

آمپول فیلر مو کره‌ای دکتر سی وای جی به‌عنوان اولین محصول در جهان برای درمان مشکلات موی سر از جمله ریزش شناخته می‌شود. مواد تشکیل‌دهند و فرمول ویژه هیر فیلر دکتر سیج سرشار از هیالورونیک اسید و پپتیدهای موثر برای تقویت فولیکول‌های مو و احیای پوست سر است. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین فواید و موارد استفاده از بهترین مارک هیر فیلر در ایران را معرفی می‌کنیم:

  • آبرسانی سطح پوست
  • تقویت و تغذیه فولیکول‌های مو
  • درمان آلوپسی و طاسی سر
  • قطع ریزش مو و رویش مجدد آن
  • افزایش سرعت گردش خون در ناحیه تحت درمان
  • افزایش رشد و تراکم مو
  • ترمیم ضخامت موهای نازک شده

سرنگ دکتر سی وای جی، حجم 1 سی سی ماده تقویت‌کننده و پرکننده مو دارد. فرمولاسیون هیر فیلر دکتر CYJ بارها تست شده و تاییدیه CE اروپا، FDA امریکا و همچنین وزارت بهداشت کشور را گرفته است. ازاین‌رو برای تشخیص اصل بودن آن به برچسب اصالت و سریال کالا روی جعبه فیلر مو سی وای جی دقت کنید. این سریال‌ها برای محصول اصل سیج قابل‌پیگیری از وزارت بهداشت هستند.

4 تا از بهترین برندهای هیر فیلر که باید بشناسید! ✔️

2. هیر فیلر مزو لایک؛ برندی محبوب در صنعت درمان پوست و مو

برند اسپانیایی مزو لایک با کوکتل‌های مزوتراپی باکیفیت و مرغوب خود در صنعت زیبایی و درمان پوست و مو شناخته می‌شود. مزو لایک اینبار با فیلرهای پرکننده و تقویت‌کننده مو پا در عرصه رقابت با سایر برندهای زیبایی گذاشته است. هر سرنگ فیلر مو مزو لایک، حجم 2 سی سی دارد. از این پرکننده مو می‌توان هم برای آقایان و هم خانم‌ها استفاده کرد.

مواد تشکیل‌دهنده فیلر مو Meso Like باعث تعادل عملکرد هورمون‌های رشد مو خواهد شد. همچنین باعث بهبود کیفیت و تراکم تارهای مو افراد می‌شود. آمپول‌های هیر فیلر مدل مزو لایک نسبت‌به محصولات مزوتراپی مو مانند کوکتل مو رویتاکر، قیمت مناسب‌تری دارند؛ اما در عوض کاربردهای درمانی و تقویتی کوکتل‌های مزوتراپی بهتر است.

4 تا از بهترین برندهای هیر فیلر که باید بشناسید! ✔️

3. سوفیدرم؛ یکی از جدیدترین برندهای هیر فیلر

برند چینی سوفیدرم در سال 1401 تحت لایسنس سوئیس، فیلر مو 1 سی سی خود را با قیمت اقتصادی به بازار عرضه کرد. هیر فیلر sofidem برای درمان و ترمیم موهای آسیب‌دیده بر اثر رنگ و دکلره، رفع شوره سر و تعادل چربی پوست سر مناسب است.

همچنین موی سر پس از تزریق ترکیبات فیلر مو سوفیدرم بسیار خوش‌حالت خواهد شد. باتوجه‌به خواص درمانی و تقویتی پرکننده مو سوفیدرم، می‌توان آن را یک محصول درمانی مشابه با انواع کوکتل مانند کوکتل مزوتراپی مو فیوژن در نظر گرفت. مواد تشکیل‌دهنده کوکتل مو فیوژن نیز باعث رفع شوره سر و ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود.

4. هیرنا؛ گران‌ترین مارک فیلر مو در ایران

از فیلر مو هیرنا در زمینه‌های درمان و پیشگیری از ریزش مو استفاده می‌کنند. هر آمپول هیرنا حاوی 2/5 سی سی ماده پرکننده مو است. هیر فیلر hairna به تسکین خارش، زخم و التهاب پوست سر خشک و حساس نیز کمک می‌کند. پرکننده و تقویت‌کننده مو هیرنا خواص آنتی‌اکسیدانی نیز دارد و باعث تعادل چرخه رشد مجدد مو می‌شود. 

کسب تاییدیه CE اروپا یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فیلر مو hairna به شمار می‌رود. همه این موارد باعث شده است که قیمت هیر فیلر هیرنا نسبت‌به سایر برندهای موجود در ایران گران‌تر باشد. ازاین‌رو اگر هزینه برای شما اولویت دارد، هیرنا گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

4 تا از بهترین برندهای هیر فیلر که باید بشناسید! ✔️

بهترین مارک هیر فیلر را از طریق مشورت با متخصص زیبایی انتخاب کنید

برندهای دکتر سی وای جی، مزو لایک، هیرنا و سوفیدرم از جمله بهترین مارک‌های فیلر عرضه شده در ایران هستند. هر کدام از این برندها با استفاده از پیشرفته‌ترین فرمولاسیون‌های زیبایی و درمانی، باعث تقویت و رشد مجدد مو افراد می‌شوند. 

معمولا فیلر مو DR.CYJ به‌علت سابقه بالا ساخت و اعتبار جهانی، انتخاب اول متخصصان زیبایی به‌عنوان بهترین برند هیر فیلر برای تزریق به پوست سر افراد تحت درمان است. بااین‌حال به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین فیلر برای موی خود، حتما از یک متخصص زیبایی پوست و مو مشورت و راهنمایی بگیرید. همچنین تزریق هیر فیلر را فقط در مراکز و کلینیک‌های معتبر انجام دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر