حوادث روز جمعه در آذربایجان‌غربی ۱۷ فوتی و مصدوم داشت

حوادث مختلف در سراسر استان آذربایجان‌غربی موجب فوتی و مصدوم شدن ۱۷ نفر شد.

حوادث روز جمعه در آذربایجان‌غربی 17 فوتی و مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اعلام هلال احمر استان در هشت حادثه روز جمعه 29 تیر در آذربایجان‌غربی 3 نفر جان باختند و 14 نفر مصدوم شدند.

غرق و فوتی یک نوجوان در رودخانه ارس

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت 13:07 ظهر جمعه حادثه غرق شدگی به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر گزارش شد که پس از اطلاع تلفنی مبنی بر غرق شدن 3 جوان در سد ارس،2 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پلدشت بلافاصله با هماهنگی مرکز عملیات EOC استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: اکیپ امدادی برای جستجوی غریق وارد عمل شدند و 2 غریق حادثه دیده را با کمک افراد و ماهیگیران محلی از محل حادثه،بیرون کشیدند.

وی ادامه داد: غریق سوم با هویت معلوم و 18 ساله که پسرخاله دو برادر مغروق حادثه دیده بود به علت این حادثه فوت شد.

محبوبی اضافه کرد: لازم به ذکر است 2 مصدوم و 1 فوتی این حادثه از یک خانواده و اهل شهرستان جلفا بودند که به پلدشت سفر کرده بودند.

جوان 33 ساله در جیغاتی شاهین‌دژ جان باخت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ساعت 12/30 ظهر جمعه در مسیر رودخانه زرینه رود (جیغاتی) کنار پل وحدت،غرق شدن 3 نفر گزارش شد که نجاتگران جمعیت هلال احمر شاهین دژ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

حوادث روز جمعه در آذربایجان‌غربی 17 فوتی و مصدوم داشت

وی خاطر نشان کرد: تعداد غرق شده‌ها 3 نفر بودند که 2 نفر آنها با کمک نیروهای مردمی از خطر مرگ نجات پیدا کرده بودند اما نفر سوم به علت جریان خروشان آب در رودخانه غرق شد.

وی بیان کرد: نجاتگران پس از جستجوی 2 ساعته به پیکر فرد غرق شده دسترسی پیدا کرده و پس از خارج کردن از آب، مغروق فوتی را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

یک فوتی بدلیل سقوط اتاق کامیون کمپرسی

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت 13:30 ظهر روز جمعه در محور بوکان - میاندوآب ( روستایی کانی مملی) با خالی شدن باد جک، اتاق کامیون کمپرسی روی راننده سقوط کرد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات بین شهری ملالر بوکان بلافاصله با خودرو ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه 1 فوتی داشت که پیکر فوتی بعد از تثبیت صحنه و رها سازی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد .

حوادث روز جمعه در آذربایجان‌غربی 17 فوتی و مصدوم داشت

پنج مصدوم در واژگونی خودروی سواری پژو 405

محبوبی ادامه داد: ساعت 19:42 شامگاه روز جمعه در محور سلماس - کوزه رش، انحراف از جاده و واژگونی یک دستگاه پژو 405 گزارش شد که امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرک صنعتی سلماس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه بعد از اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت خودرو و رهاسازی ، مصدومین جهت ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیا سلماس منتقل شدند .

واژگونی و سقوط به دره خودروی پژو پارس با 4 مصدوم

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ساعت 20:31 شامگاه روز جمعه در محور ارومیه _ سلماس ( روستای آبگرم) یک دستگاه خودروی سواری پرشیا از جاده منحرف و به دره سقوط کرد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه 4 مصدوم داشت که مصدوم بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

سیل در منطقه مرزی آواجیق

محبوبی اضافه کرد: جمعه 29 تیر همچنین طبق گزارش دریافتی بارش باران رگباری در آواجیق و آسیب سیل به خانه های مسکونی این منطقه، یک تیم ارزیاب هلال احمر از دفتر نمایندگی هلال احمر آواجیق به منطقه حادثه دیده اعزام شد که در این حادثه 40 نفر متاثر از سیل امدادرسانی شدند، تعداد 5 خانه مورد ارزیابی قرار گرفت و یک خانه از سیلاب تخلیه شد. همچنین برای دو خانوار حادثه دیده، اقلام زیستی و غذایی تحویل شد.

2 مصدوم در حادثه انحراف از جاده خودروی سواری L90

محبوبی گفت: ساعت 21:39 روز جمعه در محور ارومیه - سلماس (روبروی خان تختی) یک دستگاه خودروی سواری L90 از جاده منحرف و واژگون شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال احمر ارومیه و پایگاه امداد و نجات کمربندی هلال احمر سلماس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه 2 مصدوم داشت که مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

یک مصدوم در تصادف پژو 207 با نیسان آبی

محبوبی گفت: ساعت 22:14 شامگاه جمعه 29 در محور ارومیه - تبریز یک دستگاه خودروی سواری پژو207 با نیسان جونیور برخورد کرد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری هلال احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه 4 حادثه دیده و 1 مصدوم داشت که مصدوم بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر