روش‌های مراقبت از آیفون به‌گفته کارمند سابق اپل

یکی از کارمندان سابق شرکت اپل، هشداری برای کاربران آیفون منتشر کرده است که در آن توصیه می‌کند، اگر کاربران آیفون، ۵ اشتباه را انجام ندهند، آیفون آنها صدمه‌ای جبران‌ناپذیر نمی‌بیند.

روش‌های مراقبت از آیفون به‌گفته کارمند سابق اپل

نادیا زکالوند: تایلر مورگان، کارمند سابق شرکت اپل، در شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» از خود ویدیویی گذاشت که در آن به کاربران آیفون توضیح می‌دهد که چه کارهایی را انجام ندهند تا وسیله‌شان سالم بماند. او چند توصیه زیر را در تیک‌تاک ارائه داد:

1. مدام خاموش نکردن آیفون

مورگان از کاربران آیفون خواست تا هر روز آیفون‌شان را خاموش نکنند و توضیح می‌دهد این ابزار برای «روشن ماندن» طراحی شده است. فقط زمانی‌که آیفون‌تان به‌خوبی آنتن نمی‌دهد، آن را باید خاموش کنید.

2. ارسال نکردن عکس به دیگران

وقتی به آیفون دیگران عکس ارسال می‌کنید و آنها عکس را در دستگاه خود ذخیره می‌کنند، دو نسخه از یک عکس در اپلیکیشن پیام‌های آنها ذخیره می‌شود و فضای باارزش آیفون پر می‌شود. بنابراین به آیفون دیگران عکسی ارسال نکنید.

3. دور نگهداشتن آیفون از حمام

این گزینه کاملا طبیعی است و تقریبا همه می‌دانند نباید گوشی‌شان خیس شود. اما برخی از افراد برای اینکه هنگام دوش گرفتن، موسیقی گوش کنند، آیفون خود را به حمام می‌برند. این بدترین کاری است که می‌توانید با آیفون‌تان انجام دهید. حتی کمترین رطوبت، به دستگاه صدمه می‌زند. درضمن در فضای گرم حمام، آیفون به‌سرعت بیش از حد داغ می‌شود و این روند از عمر مفید آیفون‌تان می‌کاهد.

روش‌های مراقبت از آیفون به‌گفته کارمند سابق اپل

4. دور نگهداشتن آیفون از خود هنگام خواب

برخی از افراد موقع خواب، آیفون‌شان را زیر بالش‌شان قرار می‌دهند. این کار باعث بیش از حد داغ شدن گوشی و صدمه به آن می‌شود.

5. پرهیز از 100درصد شارژ آیفون

درنهایت، اگر می‌خواهید طول عمر باتری آیفون‌تان کم نشود، هرگز آن را تا 100درصد شارژ نکنید. شارژ گوشی‌تان را بین 20 تا 80درصد نگهدارید.  درواقع طولانی نگهداشتن گوشی متصل به پریز برق، فشار زیادی به باتری‌های می‌آورد.

با رعایت نکات فوق می‌توانید طول عمر آیفون و باتری آن را افزایش دهید.

منبع:

ladbible

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر