تشکیل تیم بانوان خیبر خرم‌آباد یک تکلیف است

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت : تشکیل تیم بانوان خیبر خرم‌آباد یک تکلیف است.

تشکیل تیم بانوان خیبر خرم‌آباد یک تکلیف است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، نشست خبری مالک خیبر در حالی برگزار شد که هنوز تکلیف بازی های خانگی این تیم به دلیل عدم آماده سازی ورزشگاه اختصاصی باشگاه و ورزشگاه تختی متناسب با معیارهای لازم مشخص نیست و گمانه زنی ها برای آماده سازی ورزشگاه تختی در موعد مقرر همچنان ادامه دارد .

مسعود عبدی اما بسیار امیدوار وارد نشست مطبوعاتی شد و از تکاپوی باشگاه و مسوولان ورزشی استان برای میزبانی شایسته خیبر خبر داد.

وی با بیان این مطلب که ماندن آبرومندانه در لیگ‌مهمتر از صعود است،گفت:به این موضوع می اندیشیم و در تلاش هستیم تا حضورمان صرفا برای بقاء در لیگ برتر نباشد بلکه کسب رتبه آبرومندانه مهمتر از همه مسائل است.

مالک خیبر با اشاره به پشتوانه عظیم هواداران گفت: هواداران خیبر بهترین هواداران در کشور هستند چرا که معتقدم 17 برد پیاپی صرفا به پشتوانه آنان میسر شد آنان بهترین ها در نوع خود هستند . 

وی ادامه داد:کانون هواداران بر اساس معیارها و استانداردهای سازمان لیگ بسته خواهد شد.

تیم فوتبال بانوان خیبر از دیگر مطالبات خبرنگاران بود که عبدی آنرا یک تکلیف دانست که در حال رایزنی برای ساز و کار آن هستند و حضور بانوان در ورزشگاه را هم منوط به مجوزهای لازم در این زمینه دانست که اگر صادر شود منعی وجود نخواهد داشت ضمن اینکه عبدی این را هم گفت که در ورزشگاه لرآرنا جایگاه ویژه ای برای بانوان و خبرنگاران طراحی و ساخته شده است. 

مالک خیبر از خریدهای خوب این باشگاه در فصل نقل و انتقالات هم رونمایی کرد که در آن سه بازیکن خارجی به چشم‌می خورد .

عبدی حفظ کادر مربی گری این تیم را یکی از کارهای مثبت باشگاه قلمداد کرد و گفت:اینکه گفته می شود لیگ برتر متفاوت است و باید کادر مربی گری متناسب با آن تغییر کند را قبول ندارم چون دقیقا همین حرف ها را در لیگ یک به عنوان انتقاد به ما وارد کردند و قصد داشتند تا ما را از ادامه مسیر مأیوس کنند اما همگان دیدند که خیبر با همان بضاعت بومی خود توانست بیشترین امتیاز را در لیگ یک بگیرد امتیازی که سابقه نداشت و بعید است کسی بتواند این رکورد را بعدها هم بشکند زیرا باور ما بر خودباوری بازیکنان است و شاکله تیم را نیز بومی بستیم و حتی بازیکن های غیر بومی هم خود را خارج از لرستان تصور نمی کنند همانطور که سرمربی ما هم خود را بومی قلمداد می کند و این رمز موفقیت خیبر است .

مالک باشگاه خیبر لرتباران رسانه ها را بازوان توانمند باشگاه خیبر دانست و گفت:پذیرای شنیدن پیشنهادات و انتقادات سازنده آنان است و از پشتیبانی آنان در صعود تیم خیبر قدردانی کرد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر