استقلال توافق نکرده به بازیکن خارجی خوش‌آمد گفت!

بعضی اتفاقات فقط در فوتبال ایران می‌افتد و از این بابت هر روز یک شگفتانه جدید داریم!

استقلال توافق نکرده به بازیکن خارجی خوش‌آمد گفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کسانی که فکر می‌کنند در سال‌های طرفداری از فوتبال و دنبال کردن جزییات این پدیده محبوب بشری در ایران، دیگر همه جور اتفاقی را به چشم دیده‌اند و هیچ چیزی نمی‌تواند باعث تعجب آنها شود، مدام با اتفاقات تازه غافلگیر می‌شوند!

به نقل از خبر ورزشی دیگر همه پذیرفته‌ایم که فوتبال در ایران شبیه هیچ کجای دنیا نیست و اینجا به مدد حضور مدیران غیر فوتبالی اتفاقاتی می‌افتد که در کتاب رکوردهای گینس باید ثبت شود. اصلاً اگر ایرانی‌ها دسترسی داشتند، این کتاب باید کامل به نام ایران سند می‌خورد!

و ببینید اتفاق جدید و تازه را، باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل لیگ بیست و سوم با چند خرید خوب خارجی ثابت کرد که با ارقام معقول هم بازیکن خوب به ایران می‌آید، پس از انتخاب یک مربی خارجی شروع به معرفی ستاره‌های جدید کرد.

استقلال توافق نکرده به بازیکن خارجی خوش‌آمد گفت!

در تمام دنیا وقتی عکس یک بازیکن با پیراهن باشگاه جدید و پوستر خوش آمد گویی از طرف باشگاه برای او در رسانه‌ها منتشر می شود که کار تمام و قرارداد امضا شده باشد. دیگر ندیده بودیم که بازیکن بعد از ساعاتی توافق را تکذیب کند!

اتفاقی که حالا برای کوین بولی خرید جدید استقلال خوزستان افتاده و این بازیکن پس از انتشار پوستر خوش آمد، مدعی شد فقط مذاکره کرده ولی آفری دریافت نکرده و توافقی با باشگاه ایرانی نداشته است.

اگر بازیکن دروغ می‌گوید، باید پذیرفت او یک پدیده نادر است که در این مرحله همه چیز را تکذیب کرده و به همین دلیل جایش در فوتبال ما خالی بود! و اگر مدیران باشگاه بدون توافق و مذاکره چنین کاری کرده‌اند که آن وقت واویلا...

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر