نظر روسیه درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

سخنگوی کرملین با یادآوری اینکه تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» آغاز شده، گفت برای مسکو، این نامزد انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا با دیگر نامزدها تفاوت چندانی ندارد.

نظر روسیه درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش خبرآنلاین «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز گفت «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات 2024 آمریکا هم اندیشه نخبگان سیاسی ایالات متحده را نمایندگی می‌کند، نخبگانی که از «روس‌هراسی» رنج می‌برند.

به نقل از ایسنا پسکوف با بیان اینکه روسیه همواره واقع‌بینی خود را حفظ کرده و دچار توهم و خوش‌بینی رویاپردازانه نشده، گفت: «ترامپ نماینده نخبگان سیاسی ایالات متحده است که اکنون از روس‌هراسی رنج می‌برند.»

سخنگوی کرملین این اظهارات را در واکنش به مقاله اخیر روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال مطرح کرد. نویسندگان این مقاله «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه سابق آمریکا در دولت ترامپ و «دیوید اوربان» مشاور سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در سال‌های 2016 و 2020 بودند و در این مقاله مدعی شدند در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات، او ممکن است با طرح یک وام 500 میلیارد دلاری برای اوکراین موافقت کند.

پسکوف یادآور شد که تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در دوران ریاست‌جمهوری از 2016 تا 2020 آغاز شده و گرچه ترامپ در حفظ کانال‌های گفتگو با روسیه کمی خرد سیاسی نشان داده است، اما مسکو در حال حاضر تفاوت چندانی میان او و سایر نامزدها نمی‌بیند.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر