گزارش مومن نسب از منزل یکی از بستگانش؛ معتقدند اوضاع فرهنگی در دولت انقلابی بدتر بوده/ آماری از کسانی که بابت بی حجابی در جامعه رای نداده‌اند!

دبیر ستاد امر به معروف استان تهران در یک پست در فضای مجازی نوشت «الان منزل یکی از بستگان‌یم که همۀ خانواده برای اولین‌بار در انتخابات به یک غیرانقلابی رأی داده‌اند!».

گزارش مومن نسب از منزل یکی از بستگانش؛ معتقدند اوضاع فرهنگی در دولت انقلابی بدتر بوده/ آماری از کسانی که بابت بی حجابی در جامعه رای نداده‌اند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح‌الله مومن‌نسب در یک پست جدید که در یک شبکه اجتماعی منتشر کرده، ادعایی درباره آمار و ارقام مشارکت در انتخابات اخیر نوشته است.

دبیر ستاد امر به معروف استان تهران مدعی شده «شما هم در جریان باشید! بخشی از یک افکارسنجی معتبر منتشر نشده نشان می‌دهد، 17٪ کسانی که در انتخابات 1400 به شهید رئیسی رأی داده‌اند، به دلیل «ناتوانی جریان انقلابی در مهار بی‌حجابی» در انتخابات 1403 شرکت نکرده‌اند!!…».

او در پست دیگری نیز گزارشی از حضورش در منزل یکی از بستگانش داده و نوشته «الان منزل یکی از بستگان‌یم که همۀ خانواده برای اولین‌بار در انتخابات به یک غیرانقلابی رأی داده‌اند! آن‌ها پزشکیان را در مقابله با مفاسد توانمندتر یافته‌اند! و بدون توجه به بسترسازی‌ها در دولت روحانی، معتقدند اوضاع فرهنگی در دولت انقلابی بدتر بوده و البته حساب شهید رئیسی را از دولت‌ش جدا می‌دانند…».

گزارش مومن نسب از منزل یکی از بستگانش؛ معتقدند اوضاع فرهنگی در دولت انقلابی بدتر بوده/ آماری از کسانی که بابت بی حجاب در جامعه رای نداده‌اند!

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر