توصیه محمد مخبر به دولت پزشکیان چند ساعت مانده به پایان عمر دولت سیزدهم

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم این است که حالا که به اتمام این دولت نزدیک شده‌ایم همه ارکان دولت به بهترین شکل و در حال ادامه مسیر و خدمات خود هستند.

توصیه محمد مخبر به دولت پزشکیان چند ساعت مانده به پایان عمر دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در آیین افتتاح همزمان طرح‌های راه و شهرسازی اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهیدمان به درستی بحث توسعه حمل و نقل در کشور را بستر اصلی توسعه کشور تشخیص دادند. ما کشوری پهناور هستیم و کشوری هستیم که با حداقل 15 کشور همسایه در ارتباط بوده‌ایم و این ظرفیت بزرگی است.

آنگونه که باشگاه خبرنگاران جوان روایت کرده، وی ادامه داد: ما در 10 سال پیش از دولت سیزدهم در بخش‌های توسعه‌ای کشور دچار نقص جدی بودیم. مسیری که توسط رئیس‌جمهور شهیدمان انتخاب شد مسیر درستی بود و رهبری نیز با عنایت به این موضوع توجه کردند.

مخبر گفت: افتتاح امروز اتفاق مهمی است. این که فرودگاه ایلام افتتاح می‌شود حرکتی بزرگ و سایر افتتاح‌ها نیز به همین شکل است و این کارها اگر به سر انجام  نمی‌رسید حتما باعث زحمت برای مردم ما می‌شد. همه امکاناتی که در حال افتتاح است برای آسان کردن شرایط برای مردم است.

وی افزود: نگرانی‌ها و مشکلات حل شده و امیدواریم این مسیری که برای توسعه بستر متوازن کشور فراهم شده به مسیری درست برود. اساسی‌ترین نیاز استفاده از ظرفیت کشورهای اطرافمان همین موضوع حمل و نقل است و امیدواریم در دولت جدید این اقدامات ادامه پیدا کند و ما هم برای کمک به دولت آینده همه جوره آماده هستیم.

سرپرست ریاست جمهوری گفت: یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم این است که حالا که به اتمام این دولت نزدیک شده‌ایم همه ارکان دولت به بهترین شکل و در حال ادامه مسیر و خدمات خود هستند.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر