بزرگترین زلزله از اول سال/ چند نفر بر اثر زلزله جان خود را از دست دادند؟

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از وقوع ۳۸ زمین لرزه با بزرگری بیش از ۴ ریشتری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: این زلزله ها ۴ فوتی و ۱۷۶ مصدوم برجای گذاشته است.

بزرگترین زلزله از اول سال/ چند نفر بر اثر زلزله جان خود را از دست دادند؟

به گزارش خبرآنلاین ،بابک یکتاپرست درباره تعداد زلزله‌های رخ داده در کشور از ابتدای سال 1403 تا پنجم مردادماه گفت:از اول فروردین ماه سال جاری تا پنجم مرداد ماه، 38 زمین لرزه با بزرگی چهار ریشتر و بیشتر در کشور رخ داده است.

ایسنا در خبری نوشت:وی با اشاره به مهم‌ترین این زلزله‌ها افزود: مهم‌ترین زلزله، زمین لرزه پنج ریشتری کاشمر در استان خراسان رضوی بود که در 29 خردادماه رخ داد و در جریان آن 171 تن مصدوم شده و چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: زمین لرزه 5 ریشتری در گلباف استان کرمان نیز که در 26 تیرماه رخ داد گرچه شدت بالایی داشت، اما خوشبختانه صدمه جانی و خسارت مالی در پی نداشت.

یکتاپرست گفت: در مجموع در این مدت، 12 عمل جراحی مرتبط با مصدومیت ناشی از زلزله از سوی اورژانس انجام شد که ناشی از ترس و فرار بود.

وی با اشاره به دلیل مرگ چهار جانباخته زلزله‌ها نیز افزود: دو تن بر اثر ریزش آوار و دو تن نیز به خاطر ترس جان خود را از دست دادند.

 سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: 157 نفر از مصدومین، به علت ترس و فرار آسیب دیده بودند و تنها یک نفر زیر آوار مانده بود.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر