متن درباره تمسخر با جملات ناب و مفهومی

همانطور که می دانید یکی از خصلت های ناپسند در برخی از افراد مسخره کردن است که در مورد این موضوع متن و جملات نابی گفته شده است به همین خاطر، در این مقاله متن درباره تمسخر را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

متن درباره تمسخر با جملات ناب و مفهومی

برخی از افراد خصلت زشت و ناپسنده مسخره کردن را دارند و منجر به آزار و اذیت دیگران می شود که متن و جملات نابی در مورد مسخره شدن گفته شده است بنابراین، اگر به دنبال متن درباره تمسخر هستید می توانید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

متن های ناب درباره تمسخر

در مورد تمسخر جملات دلنشینی وجود دارد که می توانید در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده کنید به همین خاطر، در ادامه مطلب متن درباره تمسخر را در اختیارتان گذاشته ایم تا بتوانید از بین آن ها متن های نابی را انتخاب کنید.

متن درباره تمسخر با مفاهیم ناب

متن ناب در مورد مسخره شدن

گاهی انسان ها دیگران را مورد تمسخر قرار می دهند تا فقط در دورهمی های خود شاد باشند و با دوستان و آشنایان خود بخندند. آیا آن ها نمی دانند که مسخره شدن آن هم در جمع چه تبعاتی دارد؟!!! باید به حال این آدم ها تأسف خورد که بویی از انسانیت هم نبرده اند. خداوند سخت مسخره کنندگان را کیفر می کند.

*******

همیشه در طول زندگی خود استرس این را داشتم که در جمع حاضر شوم. چرا که اعتماد به نفس کافی را برای ورود به جمع و مسخره شدن در میان آن ها نداشتم. انگار آدم های این دوره زمانه هیچ سوژه ای برای حرف زدن جزء مسخره کردن دیگران ندارند.

*******

جملات در مورد مسخره شدن با مفاهیم ناب

نمی دانم چرا بعضی از آدم ها دست از مسخره کردن برنمی دارند. در زندگی انقدر همدیگر را مسخره کرده اند تا دورهمی های خود شاد و خندان شوند که انگار عادت کرده اند به مسخره کردن و یک سری هم انگار به مسخره شدن عادت کرده اند و خود را دلقک می پندارند که هیچ اعتراضی نمی کنند.

*******

خداوند مسخره کنندگان را دوست ندارد. صریح تر از این آیه در قرآن وجود ندارد. ولی نمی دانم چرا بعضی از مردم هنوز هم به مسخره کردن دیگران روی می آورند و دوست دارند مسخره شدن بقیه را ببینند و سوژه قهقهه های دوستانه خود را فراهم کنند. آی آدم ها از مسخره کردن دیگران خسته نشدید؟!!!!

*******

متن دلنشین در مورد مسخره شدن

مسخره شدن در جمع به گونه ای یک فرد را زمین می کوبد و آبروی او را می برد که حتی ممکن است برای همیشه تصمیم به انزوا و دوری از دیگران بگیرد. آی کسانی که تمام فکر و ذهن شما مسخره کردن دیگران شده است؛ هیچ فکر کرده اید که با مسخره شدن یک فرد چه عذاب روحی و آسیب های روح و روانی به او وارد می کنید؟!!!

*******

اگر ما انسان ها یاد بگیریم که همان قدر که خودمان مسخره می شویم؛ ناراحت و افسرده می شویم؛ اگر دیگران را هم مسخره کنیم به همان قدر و حتی بیشتر از آن افسرده می شوند؛ هیچ گاه به مسخره کردن دیگران روی می آوردیم.

*******

جملات در مورد مسخره شدن با مفاهیم دلنشین

متن در مورد مسخره شدن با مفاهیم زیبا

هر خنده ای بر لب شایسته و بایسته آدم ها نیست. گاهی اوقات یک لبخند فقط یک تبسم ساده توأم با مهربانی است. ولی گاهی اوقات نه باید از خنده دیگران ترسید. چرا که خنده آن ها برای تمسخر دیگران و دیدن حالت مسخره شدن دیگران است. از این خنده های تمسخرآمیز باید ترسید.

*******

همیشه دلم به حال آن آدم های مظلوم و ساده لوحی می سوزد که مورد مسخره شدن دیگران قرار می گیرند. نمی دانم چرا بعضی از مردم اصلا مراعات حال بقیه را نمی کنند و تا یک آدم ضعیف و ساده لوح را می بینند؛ شروع به مسخره کردن آن می کنند.

*******

جملات در مورد مسخره شدن با مفاهیم دلنشین

ای کسانی که دیگران را مسخره می کنید و دور همی می خندید؛ هرگز تصور نکنید که با این کار شما یک قهرمان هستید و زور و بازوی خود را به رخ همه می کشید. اتفاقا کاملا برعکس شما ضعیف ترین افراد روی زمین هستید که فقط زور و بازویتان به افراد ضعیف و ساده لوح می رسد و آن ها را مسخره می کنید.

*******

اگر مردم بدانند که سزای مسخره کردن دیگران چه سخت کیفری است آیا باز هم کسی روی زمین هست که دیگران را مسخره کند؟!!!! کاش آدم ها این را بدانند که آخرتی هم هست و خداوند سخت تمسخر کنندگان را کیفر می کند.

*******

متن زیبا درباره مسخره شدن

هیچ گاه برای خودشیرینی خود سعی کنید تا مسخره شدن دیگران را ببینید و با دوستان و آشنایان خود به تصور خودتان شادی کنید و بخندید. باید بدانید که سزای شما آتش جهنم است و در سرای آخرت سزای اعمال زشت و پلید خود را در این دنیای پست خواهید دید.

*******

مسخره شدن در جمع آدم ها را منزوی می کند و اعتماد به نفس و غرور آن ها را می شکند. اگر شأن و شخصیت دیگران و در وهله نخست شخصیت خودتان برای شما مهم است؛ دست از مسخره کردن دیگران بردارید و هیچ گاه سعی نکنید دیگران را به سخره بگیرید.

*******

متن دلنشین در مورد مسخره شدن

جملات ناب درباره تمسخر

اگر در یک جمعی مورد مسخره دیگران قرار گرفتید؛ همیشه تظاهر به ضعف نکنید و به دیگران اجازه مسخره کردن ندهید. گاهی باید انقدر جلوی دیگران محکم ایستاد و جواب آن ها را قاطعانه داد که دیگر به خود اجازه مسخره کردن دیگران را ندهند.

*******

به جای آنکه از مسخره شدن در جمع افسوس بخورید و اعتماد به نفس خود را در جمع از دست بدهید؛ بهتر است آنقدر اطلاعات خود را در تمامی مسائل روز و مهم کامل کنید و انقدر خود را در تمامی زمینه ها قوی جلوه دهید که بهایی به مسخره کردن دیگران ندهید و کسی نباشد که بخواهد شما را در جمعی مورد تمسخر قرار دهد.

*******

این کاملا دست توست که به دیگران اجازه مسخره شدن یا مسخره نشدن را بدهی. اگر تو خودت آنقدر جسور باشی و یا تظاهر به جسارت را کنی که دیگران اجازه ورود به حریم شخصی تو ندهند.

*******

متن ناب در مورد تمسخر

تمسخر یکی از صفات پلید و زشتی است که برخی آدم ها آن را هنگام شوخی کردن با دوست و آشنایان خود به کار می گیرند و موجبات مسخره شدن دوست و رفیق خود را در جمع فراهم می کنند. بی آنکه بدانند که مسخره کردن دیگران در جمع چقدر تبعات سنگینی دارد.

*******

ادعای زورگویی و قوی بودن به این است که با هم سن و سال خود و هم هیکل خود بگومگو کنی نه اینکه افراد پایین دست خود را مورد تمسخر قرار دهی و آن ها را به خاطر جثه و هیکلی نحیفی که دارند مسخره کنی.

*******

کاش عقل آدم ها به جایی دقیقا در همان مکان اصلی خویش باشد نه اینکه در چشم آن ها باشد و آدم ها را با چشم و ظاهر آن ها قضاوت کنند. همه کسانی که روزی آن ها را مسخره می کردید؛ چه به خاطر قیافه و ظاهر فرد مقابل و چه به خاطر هیکل خیلی لاغر یا چاق آن ها و جه به خاطر هر مشکل ظاهربینانه دیگری باشد؛ درست نیست. باید به باطن آن ها نگاه کرد.

*******

متن ناب در مورد مسخره شدن

شما دوستان عزیز می توانید با کلیک بر روی متن درباره پیشرفت و متن زیبا درباره هدف می توانید جملات نابی را انتخاب کنید و همچنین در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر