انتخاب محل هزینه‌کرد مالیات توسط مودیان فراهم شد

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از انتخاب محل هزینه کرد مالیات‌های پرداختی توسط مودیان جهت نهادینه شدن فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه خبر داد.

انتخاب محل هزینه‌کرد مالیات توسط مودیان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سید محمود موسوی صانع، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: با مصوبه هیئت وزیران و تصویب آیین‌نامه مربوط، از سال جاری امکان انتخاب محل هزینه کرد مالیات‌های پرداختی توسط پرداخت‌کنندگان مالیات فراهم شده است که این امر به نهادینه شدن فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه منجر می‌شود.

موسوی افزود: هم اکنون مؤدیان مالیاتی در زمان ارائه فرم تبصره ماده (100)، فهرست پروژه‌های استانی و ملی با حداکثر منافع عمومی را مشاهده کرده و می‌توانند از میان آنها پروژه‌ مورد نظر برای تخصیص مالیات پرداختی خود را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: مودیان محترم مالیاتی در استان قزوین می توانند برای هزینه کرد مالیات از بین 32 پروژه آموزشی، سلامت و عمرانی انتخاب نمایند مالیات پرداختی آنها در کدام پروژه هزینه شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین خاطرنشان کرد: فراهم شدن امکان محل هزینه کرد مالیات برای مؤدیان می‌تواند به ایجاد شفافیت و آگاهی مؤدیان نسبت به محل مصرف مالیات پرداختی ایشان و سهیم دانستن آنها در فرایند آبادانی و پیشرفت کشور کمک کرده و به جامعه‌پذیر شدن امر مالیات ستانی و تمکین مؤدیان در پرداخت مالیات بیانجامد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر