اعلام وضعیت گرما در تهران تا پنجشنبه

از امروز تا پنج شنبه (۱۵ تا ۱۸ مرداد) افزایش نسبی دما و ماندگاری توده هوای گرم و از جمعه (۱۹ مرداد) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

اعلام وضعیت گرما در تهران تا پنجشنبه

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از ماندگاری توده هوای گرم در استان تا پنجشنبه (18 مرداد) خبر داد.

بنابر گزارش ایسنا، بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق در بعضی ساعت‌ها وزش باد، در نواحی شمالی گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در ساعات بعد از ظهر تا شب در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک با احتمال انتقال موقت گرد و خاک از استان‌های همجوار و افزایش بعضی آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از امروز تا پنج شنبه (15 تا 18 مرداد) افزایش نسبی دما و ماندگاری توده هوای گرم و از جمعه (19 مرداد) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 42 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (16 مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (17 مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 41 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

٤٧٢٣٦

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان