کیت وینسلت در جشنواره فیلم زوریخ تجلیل می‌شود

بازیگر برنده اسکار جایزه نماد طلایی زوریخ ۲۰۲۴ را دریافت می‌کند و هم‌زمان با نمایش فیلم جدید خود «لی» در این جشنواره حضور می‌یابد.

کیت وینسلت در جشنواره فیلم زوریخ تجلیل می‌شود

​به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیت وینسلت بازیگر بریتانیایی برنده اسکار، در بیستمین جشنواره فیلم زوریخ، جایزه آیکون طلایی را دریافت خواهد کرد.

مهر نوشت:وینسلت در مراسمی که 7 اکتبر در جشنواره برگزار می‌شود، حضور می یابد و به معرفی فیلم زندگی‌نامه‌ای «لی» به کارگردانی الن کوراس می‌پردازد که با تمرکز بر زندگی مدل لباسی ساخته شده که نامش با عنوان لی میلر عکاس تحسین شده جنگ در تاریخ ثبت شد. در مراسم اهدای جایزه آنتونی پنروز پسر لی میلر نیز حاضر خواهد بود.

وینسلت از اولین فیلمش «مخلوقات بهشتی» ساخته پیتر جکسون در سال 1994 به یکی از چهره‌های سینمای جهان بدل شده و با بازی در کنار لئوناردو دی کاپریو در فیلم «تایتانیک» در سال 1997، جایگاه نمادینی کسب کرده است. با این حال وی هرگز از پروژه‌های مستقل و هنری فاصله نگرفته و بازیگر فیلم‌هایی چون «درخشش ابدی یک ذهن پاک» تا «جاده انقلابی» بوده و با فیلم «کتاب خوان» برنده اسکار شده است. وی سال پیش با فیلم «آواتار: راه آب» دیده شد. او همچنین 2 بار جایزه امی را برای «میلدرد پیرس» (2011) و «مری از ایست تاون» (2021) به دست آورده است.

 

کریستین یونگن، مدیر هنری جشنواره فیلم زوریخ از کیت وینسلت به عنوان نماد واقعی سینما یاد کرد وگفت وی از این توانایی برخوردار است که هم در بلاک‌باسترهای بزرگ استودیویی و هم در تولیدات مستقل کوچک بدرخشد.

جایزه آیکون طلایی زوریخ برای قدردانی از دستاوردهای برجسته در سینمای جهانی اهدا می‌شود و جسیکا چستین، هیو جکمن، کیت بلانشت و هیو گرانت از بازیگرانی هستند که پیشتر با این جایزه تجلیل شده‌اند.

بیستمین جشنواره فیلم زوریخ از 3 تا 13 اکتبر 2024 (12 تا 22 مهر) برگزار می‌شود.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان