درویش: ما را لبه پرتگاه نگه داشته‌اند / موافقت عطیه‌الله را داریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما را لبه پرتگاه نگه داشته و می‌گویند با طناب می‌پرید یا هلی‌برد.

درویش: ما را لبه پرتگاه نگه داشته‌اند / موافقت عطیه‌الله را داریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش درمورد انتخاب ورزشگاه امام خمینی اراک برای میزبانی بازی‌های پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر، اظهار داشت: باید ابتدا روز خبرنگاران را به همه مسئولان پر رسالت خبر تبریک می‌گویم. واقعا بدون هیچ تعارفی افرادی که در سرما و گرما انتظار می‌کشند برای یک دقیقه خبر تا اخبار آخرین رویدادها را برای مردم ارسال کنند، تشکر می‌کنم. همانگونه که در جلسه حضور داشتید، گفتم ما را در لب یک پرتگاه نگه داشته و می‌گویند انتخاب کنید با طناب می‌پرید یا با هلی برد.وی افزود: هیچ کدام از ورزشگاه‌های ما در تهران آماده بازی نیست. باید از میان ورزشگاه هایی انتخاب کنید که تیم شهرش میزبانی نداشته باشد. از این رو در دسترس‌ترین استادیوم برای ما ورزشگاه امام خمینی اراک است که باید از مدیرعامل محتر باشگاه آلومینیوم تشکر کنم. به من گفتند امکانات و زمین چمن خیلی خوبی دارد. یک تا 2 مورد ایراد داشت که گفتند ظرف 4_3 روز آینده مرتفع می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت یحیی عطیه‌الله، توضیح داد: صحبت‌های‌مان را از یک تا 2 روز پیش انجام دادیم. موافقت عطیه‌الله را داشتیم، اما مستلزم این بود که باشگاه روسی هم موافقت کند. ساعت 2:30 صبح امروز صحبت کردیم که موافقت کردند. یک قرارداد سه‌جانبه بین ما، باشگاه سوچی و او باید امضا می‌شد که من چند لحظه پیش پرسیدم و گفتند که قرارداد را به عطیه‌الله فرستادند تا امضا کند و نهایی شود.درویش در مورد اینکه آیا معرفی عطیه‌الله بستگی به مشخص شدن تعداد سهمیه خارجی‌های این تیم دارد، تصریح کرد: اصلاً. یک مورد که سهمیه خارجی شامل حالش نمی‌شود. هنانوف قرارداد سه ساله داشته و این قانون سال قبل تصویب شده که شامل حالش نمی‌شود. یکی دیگر می‌ماند (نبیل باهویی) که اسناد پزشکی آن را هم ارائه دادیم. یک بازیکن دیگر هم در لیگ بود که کلاً یک نیم‌فصل مصدوم بود و حضور نداشت. به همین دلیل اسناد پزشکی شامل حالش نمی‌شد. ما هم اسناد پزشکی را فرستادیم و گفتند که باید کارگروه بررسی کند. الان هم منتظر جواب هستیم.وی در پاسخ به سؤالی درباره درخواست باشگاه سپاهان برای افزایش 200 میلیاردی سقف بودجه، گفت: علت این را نمی‌دانم اما فدراسیون تصمیم درستی گرفت. چندین بار گفتم که اگر سقف‌مان 80 میلیارد بیشتر بود، بازیکنانی که از تیم رفتند می‌ماندند. وقتی قانونی ابلاغ می‌شود، همه موظف هستند که تابع باشند.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: حالا برخی چگونه دنبال راه‌های دیگری بودند، نمی‌دانم. خیلی هم مهم است که ببینیم چطور این قراردادها ثبت می‌شود. دو بازیکن آنها را که ما می‌خواستیم و می‌دانیم قیمت‌های‌شان چطور است. خدا را شکر سازمان لیگ و سازمان‌های نظارتی نظرشان این بود که قانون اجرا شود و با افزایش بودجه موافقت نشد. بارها هم گفتم فوتبال ما در مقابل رشد قراردادها آنقدر رشد نکرده است. شما پنج بازیکن را در سه سال گذشته بگویید که به تیم ملی معرفی شده باشد. در سه سال گذشته 400 درصد ارزش قراردادها بالا رفته است؛ آیا فوتبال ما 400 درصد رشد کرده است؟ وی اضافه کرد:خیلی خوب است که باشگاه‌های صنعتی بودجه داشته باشند و ما هم آرزو داریم. اکنون هم با آمدن کنسرسیوم بانکی و شرکت طبیعت شرایط تا حدی باثبات شده ولی اگر سقف را یک هزار میلیارد هم کنند، باز هم تیم‌هایی هستند که بیشتر هزینه کنند. من جزو کسانی هستم که موافقند سقف بودجه 30_40 درصد پایین بیاید.مدیرعامل پرسپولیس در مورد دلیل لغو اردوی هلند و حضور سرخ پوشان در اردوی حاشیه‌ساز ترکیه توضیح دادد: اردوی هلند را باید با بازیکن می‌رفتیم. شش، هفت بازیکن جدید گرفته بودیم و برخی از آنها پاسپورت‌شان مشکل داشت. صدور ویزا هم زمان‌بر بود. بازی‌های تدارکاتی هم در هلند برای 2 و 7 مرداد هماهنگ کرده بودیم، اما ویزاهای ما تا 5 مرداد نیامده بود.

درویش خاطرنشان کد: طبیعتاً این تعهدات انجام‌پذیر نبود و به همین دلیل اردوی جدید را برنامه‌ریزی کردیم. به هر حال همه حواشی که شما می‌بینید از طرف برخی عواملی است که دنبال باج‌گیری و دلالی هستند. همین اردو را یکی از بهترین‌ تیم‌های عربستان چند روز پیش از ما رفته و افتخار هم کرده بود. با همان تیمی هم که ما بازی کرده بودیم بازی کرده بودند. شما نگاه کنید با این تیم چند تیم دیگر به جز ما بازی کرده‌اند.وی ادامه داد: اشتباهاً اسم باشگاه اعلام شده بود. موقعی شما از اسم انتقاد می‌کنید اما یک موقع از اصل کار ایراد گرفته می‌شود. این به جز عداوت و دشمنی نیست. بگویید تیم‌هایی که از ایران رفتند، چند گزارش تصویری از بازی‌ها و هتل‌ها دادند؟ چرا اینقدر به کوچک‌ترین مسئله پرسپولیس پرداخته می‌شود؟وی عنوان کرد: به جز دشمنی نیست؛ چون آنها بر نمی‌تابند که پرسپولیس آرامش داشته باشد. اگر پرسپولیس بازیکنانش چند درصد طلبکار بودند چقدر این مسئله بزرگ جلوه داده می‌شد؟ الان ببینید بازیکنان رقبای ما چند درصد طلب دارند. آیا کسی به آنها پرداخته است؟ اصلاً گزارشی تهیه شد که پرسپولیس تنها تیمی بوده که همه مبالغ قراردادش و آپشن دو سال را داده است؟ آپشن دو سال قرارداد یکی و نصفی تیم لیگ برتری می‌شود.مدیرعامل پرسپولیس درمورد رونمایی از اسپانسر جدید باشگاه و میزان دریافتی، گفت: شاید شرکت طرف قرارداد صلاح نداند مبلغ را بگوییم اما 25 درصد را قبل از شروع لیگ می‌گیریم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان