خبرنگاران رسالت بزرگی بر عهده دارند / قول پیگیری و حل مشکلات خبرنگاران

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به رسالت بزرگ خبرنگاران و نقش آنان در جامعه گفت : گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می کند برای پیگیری و حل موضوعات.

خبرنگاران رسالت بزرگی بر عهده دارند / قول پیگیری و حل مشکلات خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در نشست صمیمانه با جمعی از  خبرنگاران رسانه های گروهی استان کرمان با اشاره به رسالت بزرگ و خطیر خبرنگاران و نقش آنان در جامعه گفت : گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می کند برای پیگیری و حل موضوعات و یک دولت با تمام توانمندی هایش پشت آن جریان قرار می گیرد.

وی با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و دهها شهید خبرنگار کشورمان و نیز 160 خبرنگار شهید در غزه افزود : جایگاه خبرنگاری یک جایگاه بسیار مهم و ارزشمند است و نقش رسانه ها قابل توجه و نقش اول است.

او بیان داشت: خبرنگاری یک جریان دو طرفه است زیرا هم یک تبیین کننده قوی است و هم منتقل کننده مشکلات و موانع مردم است برای مسئولین برای تصمیم گیری و حل مسائل.

امام جمعه کرمان تاکید کرد : دشمن رقیب جدی رسانه های کشور است و نمی خواهد تبیین شماها به نتیجه برسد و نمی خواهد خبر حقیقی و واقعیت ها جایگاه اصلی خودش را پیدا کند.

وی با بیان اینکه هر چه جلوتر می رویم ابزارهای رسانه ای مدرن تر می شود و انعکاس یک خبر در گوشه ای از دنیا ، کل جهان را تاثیر خود قرار می دهد گفت : در عصر حاضر رسانه ها در تنویر افکار عمومی بسیار موثر هستند.

امام جمعه کرمان در پاسخ به بیان برخی از مشکلات اصحاب رسانه استان کرمان نظیر بایکوت کردن برخی رسانه ها و خبرنگاران مطالبه گر و منتقد از سوی برخی ادارات، عدم پاسخگویی سریع و به هنگام مدیران ، ضعف اطلاع رسانی بعضی از ادارات دولتی در برگزاری نشست های خبری ، عدم وجود روحیه پذیرش مطالبه گری خبرنگاران از سوی تعدادی از مسئولان و پاسخگویی ضعیف نسبت به برخی مشکلات مردم اظهار داشت : در جهت حل و رفع مشکلات مطرح شده کمک خواهم کرد و موارد را پیگیری خواهم نمود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در پایان گفت : از رسانه ها و خبرنگاران حمایت خواهم کرد.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی تعدادی از اصحاب رسانه های استان اعم از خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری به بیان نظرات ، دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان