یک کشتی و ۲ ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن یک کشتی و ۲ ناوشکن آمریکایی خبر داد.

یک کشتی و 2 ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم

به گزارش خبرآنلاین؛ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از عملیات‌های جدید نیروهای یمنی خبر داد.

یحیی سریع اعلام کرد: 3 عملیات نظامی را علیه یک کشتی ناقض ممنوعیت تردد و دو ناوشکن آمریکایی حین عبور از منطقه عملیات ما به سوی شمال دریای سرخ به انجام رساندیم. ما کشتی «Contship Ono» را در دریای سرخ با چند موشک بالستیک و پهپاد به دقت هدف قرار دادیم. هدف قرار دادن این کشتی به دلیل نقض قانون ممنوعیت ورود به بندرهای فلسطین اشغالی از سوی شرکت مالک آن انجام شد.

به گزارش مهر به نقل از المسیره، سریع ادامه داد: ناوشکن آمریکایی «کول» را نیز در خلیج عدن با چندین پهپاد هدف قرار دادیم. این عملیات اهداف خود را با موفقیت محقق کرد. ناوشکن آمریکایی «لابون» را نیز با چندین موشک بالستیک هدف قرار دادیم.

وی گفت: این دو ناوشکن آمریکایی در حال عبور از منطقه عملیات ما به سوی شمال دریای سرخ برای حمایت از دشمن اسرائیلی بودند که از سوی نیروهای ما هدف قرار گرفتند.

سریع ادامه داد: ناوشکن‌های آمریکایی در مقابله کامل با موشک‌ها و پهپادهای ما شکست خوردند و شماری از این موشک‌ها و پهپادها موفق به تحقق اهداف خود شدند.

وی افزود: ما تمامی تحرکات نظامی آمریکا در راستای حمایت از دشمن اسرائیلی در منطقه عملیات دریایی را تحرکاتی خصمانه می‌دانیم و در هدف قراردادن آن‌ها تردید نخواهیم کرد.

سریع گفت: از ملت‌های امتمان می‌خواهیم که با مخالفت با تحرکات آمریکا و هرگونه حمایت از دشمن اسرائیلی، به یاری فلسطین و شهید اسماعیل هنیه اقدام کنند.

وی افزود: عملیات ما تا توقف تجاوز و رفع محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد داشت.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان