تعطیلی یا تغییر ساعت کار ادارات این استان‌ها روز ۱۸ مرداد / تهران هم تعطیل شد؟

افزایش شدید دمای هوا ادارات دولتی تهران را امروز تعطیل کرد.

تعطیلی یا تغییر ساعت کار ادارات این استان‌ها روز 18 مرداد / تهران هم تعطیل شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گرمای بی‌سابقه هوا، ساعت کاری ادارات 14 استان را امروز کاهش داد. همچنین دورکاری کارمندانی که به خاطر شرایط جسمانی امکان حضور در محل کار را نداشتند نیز بلامانع بود. جزییات تعطیلی ادارات فردا 17 مرداد را در ادامه بخوانید.

تعطیلی ادارات خراسان رضوی فردا 17 مرداد

اقتصادآنلاین نوشت: بر اساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی، نظر به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر گرمای شدید هوا و به منظور حفظ سلامت عمومی و همچنین مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات، بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و نیز فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های روباز استان (به جز مراکز درمانی و امدادی) در روز «پنج‌شنبه 18 مرداد» تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه از عموم مردم خصوصا کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای خواسته شده است فردا از حضور در فضای باز به ویژه در ساعات میانی روز جدا خودداری کنند.

تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمان فردا

بنا به اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، در پی تداوم گرمای هوا، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در استان کرمان (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) فردا پنجشنبه 18 مردادماه از ساعت 6 تا 10:30 صبح خواهد بود  شهداد کرمان روز گذشته با دمای 50 درجه، گرم‌ترین نقطه استان و کشور بود. صبح امروز نیز شهداد با ثبت حداقل دمای 38 درجه سانتیگراد برای هفدهمین روز متوالی گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

تعطیلی ادارات تهران فردا 17 مرداد

هنوز خبری در اینباره منتشر نشده است. این گزارش در صورت اعلام خبر تغییر ساعت کاری ادارات یا تعطیلی به روز میشود.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان