قیمت بیت کوین سقوط کرد/بازار ارز به حالت آماده باش در آمد؟

مصاحبه آینده دونالد ترامپ و ایلان ماسک با توجه به نظرات و تأییدات قبلی آنها، به ویژه در زمینه بازار ارزهای دیجیتال، موجب ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده است.

قیمت بیت کوین سقوط کرد/بازار ارز به حالت آماده باش در آمد؟

به گزارش خبرآنلاین، قیمت بیت کوین که در روز سه شنبه با 56 هزار و 554 دلار معامله شده بود؛ در جریان معاملات روز چهارشنبه از نیمه کانال 57 هزار دلار هم فراتر رفت اما در ادامه ریزش کرد و در زمان تدوین این گزارش بر روی پله های انتهایی کانال 54 هزار دلار قرار دارد.

سقوط محبوب ترین ارز دیجیتال جهان در شرایطی است که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده، در آخرین پست خود در شبکه‌های اجتماعی از برنامه‌اش برای برگزاری یک "مصاحبه بزرگ" با ایلان ماسک خبر داد. این مصاحبه که برای دوشنبه شب برنامه‌ریزی شده، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های زیادی در بازار شده است. 

ایلان ماسک:من به طور کامل از رئیس‌جمهور ترامپ حمایت می‌کنم

به عبارت دیگر، پس از سوءقصدی که در ماه ژوئیه برای ترامپ رخ داد، ماسک اعلام کرد: «من به طور کامل از رئیس‌جمهور ترامپ حمایت می‌کنم». از سوی دیگر، هفته گذشته، نامزد جمهوری‌خواه برای انتخابات آینده ایالات متحده در یک گردهمایی در جورجیا به هوادارانش گفت: "من از خودروهای برقی حمایت می‌کنم و باید هم حمایت کنم، زیرا ایلان به شدت از من پشتیبانی کرده است."

به این ترتیب، مواضع اخیر رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در حمایت از ارزهای دیجیتال و ارتباطات قبلی ماسک با این حوزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به بحث‌های احتمالی در این زمینه جلب کرده است.

به این ترتیب، این موضوع منجر به ایجاد بحث‌های فراوانی درباره موضوعات احتمالی شده  و انتظارات مربوط به مصاحبه در حال حاضر در بازار به شدت افزایش یافته است. ناظران بازار به دقت جزئیات مباحثی که ممکن است در این رویداد مطرح شود را زیر نظر دارند. همچنین، تعامل بین این دو شخصیت برجسته احتمالاً به موضوعات مهمی از جمله فناوری، مالی، اقتصاد کلان و مسائل ژئوپلیتیکی خواهد پرداخت.

افزایش گمانه‌زنی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال

حمایت اخیر دونالد ترامپ از بیت کوین به عنوان یک ذخیره استراتژیک برای ایالات متحده و پیشنهاد او برای استفاده از بیت کوین به عنوان راه‌حلی برای بدهی ملی، موجب افزایش کنجکاوی شده است. همزمان، مدیرعامل تسلا نیز پیش‌بینی کرده که ایالات متحده به سمت ورشکستگی حرکت می‌کند، چرا که بدهی ملی به بالاترین سطح خود رسیده است. 

اگر ترامپ و ماسک به این موضوعات بپردازند، می‌تواند اعتبار بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال ببخشد و بر آن تأثیر بگذارد. همچنین، برخی از کارشناسان بازار با توجه به فعالیت‌های پیشگامانه ماسک در تسلا و اسپیس ایکس، این مصاحبه را فرصتی برای بررسی پیامدهای گسترده‌تر فناوری و نوآوری بر اقتصاد می‌دانند. 

اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی به‌طور رسمی تأیید نشده است، اما احتمال بحث‌های مرتبط با رمزنگاری بسیار زیاد است. با توجه به اظهارات قبلی ایلان ماسک درباره بازار کریپتو و تمرکز اخیر دونالد ترامپ بر دارایی‌های دیجیتال، گمانه‌زنی‌ها در این حوزه افزایش یافته است.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان