گفتند دختران انقلاب قاتل آرمیتا هستند/ برخی علیه همایش ورزشگاه آزادی توییت سفارشی زدند/ انتقاد از نیامدن اتوبوس برای همایش

مسئول گروه موسوم به دختران انقلاب با انتقاد از اختصاص ندادن اتوبوس برای جابجایی افراد شرکت کننده در همایش این گروه در ورزشگاه آزادی، گفت که «یک عده به‌سفارش همان‌هایی که کارشکنی کردند علیه دختران انقلاب و اجتماع ورزشگاه آزادی توییت‌های ناجوانمردانه زدند».

گفتند دختران انقلاب قاتل آرمیتا هستند/ برخی علیه همایش ورزشگاه آزادی توییت سفارشی زدند/ انتقاد از نیامدن اتوبوس برای همایش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارم مرداد ماه همایشی تحت عنوان «دختران انقلاب» در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. میزان استقبال از این همایش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و حتی صدای انتقاد روزنامه اصولگرای فرهیختگان را هم بالا برد که نوشت «به نظر می‌رسد بی‌توجهی به عوامل و مولفه‌های اولیه لازم برای برگزاری یک اجتماع، باعث شد تجمع در ورزشگاه آزادی بازخورد چندان مثبتی حتی در بدنه ایدئولوژیک نداشته باشد و انتقاداتی را متوجه برگزارکنندگان این اجتماع کند. به همین خاطر بود که جمعیت قابل توجهی نیز در ورزشگاه حاضر نشدند. نمی‌شد خالی بودن بخش‌هایی از ورزشگاه را از دید دوربین‌ها پنهان کرد.»

 دراین رابطه، «تسنیم» با مسئول گروه موسوم به «دختران انقلاب» گفت‌وگویی کرده که او در آن، از عدم اختصاص اتوبوس برای همایش گروه متبوعش انتقاد کرده و آن را کارشکنی توصیف کرده است.

در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگو می‌آید:

*قول تأمین اتوبوس برای ثبت‌نام‌کنندگان در مراسم را دادند، اول برای بعضی استان‌ها هم قول داده بودند و یک‌سری از استان‌ها خیلی تمایل داشتند بیایند که دقیقه 90 گفتند؛ "امکان تأمین اتوبوس برای این استان‌ها نیست."، به‌محض اینکه گفتند ما در کانال اطلاع‌رسانی کردیم در صورتی که از اول باید به ما می‌گفتند تا مردم در آن استان‌ها تبلیغ نکنند، حالا بعضی استان‌ها متوجه شدیم مردم خودشان پول گذاشتند و اتوبوس گرفتند و با هم آمده بودند.

*اما داخل تهران و یک‌سری شهرستان‌های اطراف تهران را قول قطعی داده‌ بودند و صورت‌جلسه کردند، حتی رابط معرفی کردند و ما با رابط‌ها تماس گرفتیم و مکان تعیین کردیم که مردم کجا بایستند که آنها سوارشان کنند، ما برای هر منطقه از بیست و دو منطقه تهران حداقل پنج تا ده اتوبوس گذاشته بودیم، یعنی چهارصد نفر در هر منطقه منتظر اتوبوس بودند.

*بعد از این که تماس گرفتیم و پرسیدیم؛ "چرا اتوبوس‌ها نیامدند؟"، گفتند؛ "ما گفته بودیم راننده‌ها نرفتند."، آیا این دلیل قانع‌کننده است؟ آیا امکان دارد شما به زیرمجموعه خودتان بگویید برود و او سرپیچی کند؟ اگر هم چنین چیزی باشد چهار، پنج مورد نه اینکه بیست و پنج تا سی هزار نفر جمعیت را سر کار بگذارند، این فرار کردن از پاسخگویی است.

*یک عده هم توییت کردند؛ "کار فرهنگی بد یعنی دختران انقلاب"! بدون اینکه مجموعه دختران انقلاب و فعالیت‌هایش را بشناسند و بدون اینکه حتی خودشان حضور پیدا کنند یا تماس بگیرند و سؤال کنند.

*من حتی احساس می‌کنم این توییت و فضای رسانه‌ای که به وجود آمد این‌طور نبود که آن شخص از روی میل خودش توییت زده باشد بلکه یک عده به‌سفارش همان‌هایی که کارشکنی کردند علیه دختران انقلاب و اجتماع ورزشگاه آزادی توییت‌های ناجوانمردانه زدند، آیا صرف اینکه دوستی به شما زنگ زد و گفت؛ "این توییت را بزن"، شما باید بزنید؟

*گفتند «دختران انقلاب قاتل آرمیتا گراوند هستند»؛ همان دختری را که داخل مترو بیهوش شد، گفتند من کشتم، بعد آدرس خانه پدرم را داخل فضای مجازی گذاشتند و تا یک ماه خانه پدرم امنیت نداشت زنگ می‌زدند می‌گفتند؛ «اینجا خانه بهاره جنگروی است؟»، فحش و ناسزا به ما دادند، مسخره کردند، البته وقتی دروغ‌بودن خبرشان مشخص شد محبوبیت دختران انقلاب هم بالاتر رفت، حتی از داخل هم خوردیم؛ برخی توییت زدند که؛ «اینها دارند سر مردم شیره می‌مالند، مردم حرف‌های اینها را گوش نکنید دارند به شما جو می‌دهند».

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر