خدمت رسانی آب وفاضلاب چهارمحال و بختیاری به زائرین اربعین

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری خدمات این شرکت به زائرین اربعین را در مرزهای کشور تشریح کرد

خدمت رسانی آب وفاضلاب چهارمحال و بختیاری به زائرین اربعین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد کریمی در مراسم اعزام اکیپ‌های شرکت آبفا استان گفت: در چنین روزهایی که کاروان حسینی بدون سقا بدشت کربلا بر می گردد به نیابت از سقای دشت کربلا سعی کنیم به رسم سقایی آبی به گلوی زائران و عاشقان حسینی برسانیم یا گردی از چهره آنان بزدائیم.

مهندس کریمی از اعزام تانکرهای آبرسانی، آزمایشگاه سیار، دیزل ژنراتور، نیروی انسانی و... به مرزهای کشور و موکبهای ایرانی و استانی مستقر در کشور عراق خبر داد.

وی گفت: با هدف آبرسانی سیار به موکب های خدمات رسان به زائرین اربعین حسینی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری این کاروان را اعزام می نماید.

کریمی  افزود: کاروان سقا، روزانه آب شرب مورد نیاز موکب های اربعین حسینی مستقر در مرزهای کشور و در صورت لزوم آنسوی مرز را با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین می کنند.

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری اظهار داشت با تمهیدات لازم و در نظر گرفتن موارد بهداشتی توسط واحد آزمایشگاه سیار اعزامی آب مورد نیاز آشپزخانه ها، آشامیدن و ... موکب ها نیز تامین می شود

مهندس کریمی گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات در ایام پایانی ماه صفر استفاده شده تا آبرسانی به دیگر موکب‌های متفرقه سطح استان نیز در این ایام انجام شود.

مهندس کریمی رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان افزود: علاوه بر آبرسانی، به منظور تامین برق موکب های خدمات رسان به زائران حسینی با ارسال و استقرار دیزل ژنراتور، برق تعدادی از موکب ها نیز تامین می شود.

گفتنی است، با شروع راهپیمایی اربعین حسینی و همزمان با شروع به کار موکب های اربعین شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری با اعزام تانکرهای سیار  به مرزهای چند گانه کشور، علاوه بر تامین آب روزانه موکب ها، آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز زائران و مسافران در مسیر را نیز تامین می نماید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان