نماینده موافق کابینه پیشنهادی پزشکیان: مردم انصاف داشته باشند /رئیس جمهور با تشکیل وفاق ملی هزینه سنگینی داده است

نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان گفت: بدنه جامعه هم فشار روانی را از روی دولت بردارد. خود رئیس جمهور متوجه است که در چه شرایطی قرار دارد.

نماینده موافق کابینه پیشنهادی پزشکیان: مردم انصاف داشته باشند /رئیس جمهور با تشکیل وفاق ملی هزینه سنگینی داده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا علیزاده نماینده ورزقان در موافقت با اظهارات پزشکیان و وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم پشت تریبون رفت. 

علیزاده در ابتدای سخنان خود گفت:  آرزی سلامتی رهبر انقلاب و یاد و خاطره  شهدای خدمت ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم و ... و خیر مقدم به رئیس جمهورر و هیات همراه وی دارم.

وی افزود: عرض ارادت و سلام به نمایندگان محترم و ملت بزرگ ایران دارم. همکاران عزیر امروز برنامه معرفی کابینه است. در مورد شخص آقای پزشکیان مستحضر هستید که ایشان صداقت ، پاک دستی و وفای عهد را را دارند. 

اهم سخنان وی به شرح زیر است؛

* مردم در اقدامی بی نظیر در انتخابات  به مسعود پزشکیان جواب مثبت دادند.افتخار داریم که رئیس جمهور امین، امانتدار و پاک دست داریم.

* از مواضع انقلابی آقای پزشکیان در  مراسم تنفیذ و تحلیف تشکر می کنیم.

*من موافق او هستم به این دلیل که به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی است که بعد از چند دهه در کشور رخ می دهد، باید قدردان آن باشیم.

*چند دهه است که این اقدام را نمی توانند انجام دهند و هزینه آن را پرداخت کنند. اما آقای پزشکیان با تشکیل دولت وفاق ملی و معرفی این کابینه هزینه سنگین را پرداخت کرده و می کند.

* اقای پزشکیان در مجلس هم دنبال این بود وفاق ملی رخ دهد. ما نباید به بهانه های کوچک  در این راه سنگ اندازی کنیم.

*بدنه جامعه هم فشار روانی را از روی دولت بردارد. خود رئیس جمهور متوجه است که در چه شرایطی قرار دارد.

* همانگونه که نماینده مخالف آقای عثمانی گفت؛این فشار در حوزه های مختلف بر عهده پزشکیان سنگینی می کند؛ مردم انصاف به خرج دهند.

* آقای پزشکیان تاکید بر رعایت قانون دارد. وی در زمان انتخابات  هم تاکید داشتند و وزرای پیشنهادی هم تاکید می کنند که پیروز سیاست های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه است. این مهم است و می تواند کشور را بعد از چند دهه سرو سامان دهد.

*وی با رعایت عزت، حکمت و مصلحت اقدام درستی را دارد انجام می دهد تا از بن بست فعلی در اقتصاد خارج شویم. او مبارزه با فساد، عدالت محوری ، هوشمند سازی، سیاست گذاری مبنی از رو شهای علمی و کارشناسی، اولویت می دهد.

*او بر استفاده از کارشناسان توانمند بدون توجه به دیدگاه سیاسی تاکید دارد. توانمندی سازی جامعه، تاکید بر بهینه سازی مصرف انرژی که در گذشته چندان فکر و تدبیر روی آن نشده است و همین اگر عملی نشود، باعث می شود در چند سال اینده ناترازی های شدید را شاهد باشیم. 

*جلوگیری از مهاجرت نخبگان با صدور خدمات فنی و مهندسی. تاکید بر کارآمدی سازی دولت و توانمندسازی توده های مردم از جمله دیگر برنامه های رئیس جمهوری است.

* تاکید بر تشکیل دولت وفاق ملی باعث شد که من موافق کلیات برنامه های ایشان شوم. ولی دلیل نمی شود در جزئیات و وزرای پیشنهادی حرفی نداشته باشیم؛ جای بحث و انتقاد وجود دارد.

* اما بیاییم آلارم مثبت دهیم که دنبال تشکیل وفاق ملی هستیم تا توفیقات هر چه بیشتر و روزافزون برای دولت پزشکیان را شاهد باشیم. و در انتها  آروزی پیروزی و توفیقات روز افزون برای رئیس جمهور دارم.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان