نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش دوو و اسنوا در کرج

تعمیرکارانی که در زانکو سرویس فعالیت می‌کنند تسلط کامل به وسایل برقی برند دوو دارند به همین دلیل می‌توان گفت که زانکو سرویس یکی از شعبه‌های نمایندگی دوو در کرج است که خدمات زیر را برای مشتریان ارائه می‌کند:

کسانی که از وسایل برقی برند دوو یا اسنوا استفاده می‌کنند برای راه‌اندازی این وسایل و یا برای عیب‌یابی و تعمیرات آن‌ها به نمایندگی‌های معتمد نیاز دارند تا تحت نظر تعمیرکاران حرفه‌ای بتوانند هم وسیله برقی جدید را نصب کنند و هم اگر عیبی در داخل آن اتفاق افتاد با خیال راحت وظیفه تعمیرات را به این دسته از تعمیرکاران بسپارند. اگر شما به دنبال تعمیرات و خدمات پس از فروش دوو و اسنوا در کرج هستید ما زانکو سرویس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب خدمات این مرکز را برای شما شرح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

نمایندگی دوو در کرج

تعمیرکارانی که در زانکو سرویس فعالیت می‌کنند تسلط کامل به وسایل برقی برند دوو دارند به همین دلیل می‌توان گفت که زانکو سرویس یکی از شعبه‌های نمایندگی دوو در کرج است که خدمات زیر را برای مشتریان ارائه می‌کند:

  • عیب‌یابی و تعمیرات وسایل برقی تحت نظر تکنسین‌های متخصص
  • نصب و راه‌اندازی وسایل برقی برند دوو
  • تعمیر وسیله برقی در منزل مشتری
  • تعمیر قطعات آسیب دیده در صورت امکان و یا تعویض آن‌ها با انواع اصل و دارای گارانتی
  • در نظر گرفتن گارانتی وسیله برقی معیوب برای کاهش هزینه‌ها در صورت داشتن تاریخ اعتبار
  • محاسبه هزینه‌ها براساس نرخ اعلام شده توسط اتحادیه
  • تحویل دادن فاکتور هزینه‌ها با مهر نمایندگی دوو در کرج به مشتریان
  • پاسخگوی ۲۴ ساعته به مشتریان
  • ارائه مشاوره رایگان برای پاسخگویی به سؤالات مشتریان و یا کمک به آن‌ها جهت رفع عیوب سطحی

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در کرج

از آنجایی که ماشین لباسشویی یک وسیله برقی ضروری در خانه است بنابراین وقتی از کار می‌افتد به هیچ عنوان نباید آن را دستکاری کنید. در اولین قدم حتماً دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و یا اگر دفترچه راهنما در دسترس نیست حتماً با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در کرج تماس بگیرید و علائم خرابی را گزارش کنید. تکنیسین‌های ما در این نمایندگی موظف هستند ابتدا گزارش دقیقی از شما دریافت کرده و حتی سؤالاتی را از شما بپرسند تا به طور دقیق متوجه شوند آیا عیب رخ داده جدی است یا خیر. در صورتی که مشکل خاصی برای ماشین لباسشویی رخ نداده باشد به صورت تلفنی یا آنلاین کمک می‌کنند که خود شما به صورت رایگان بتوانید ماشین را به کار بیندازید. اما اگر نیاز به عیب‌یابی باشد در اولین فرصت که شما در خانه حضور دارید تکنسین به منزل شما مراجعه می‌کند و بعد از عیب‌یابی ابتدا برآوردی از هزینه‌ها خواهد داشت. در صورتی که شما از نظر هزینه مشکل نداشتید، تعمیرات را آغاز خواهد کرد.

نمایندگی اسنوا در کرج

علت اینکه به مشتریان برند اسنوا اکیداً توصیه می‌کنیم که جهت عیب‌یابی و تعمیرات وسایل برقی این برند حتماً با نمایندگی‌های معتبر در ارتباط باشند این است که افراد متخصص وظیفه نصب و یا تعمیرات دستگاه را بر عهده بگیرند. براساس آنچه که گفته شد اگر شما برای نصب و یا تعمیر وسایل برقی از نمایندگی اسنوا در کرج کمک بگیرید خدمات زیر برای شما ارائه خواهد شد:

  • تمامی تکنسین‌هایی که در نمایندگی حضور دارند تسلط کاملی بر روی وسایل برقی برند اسنوا دارند. بنابراین نمایندگی اسنوا در کرج به شما تضمین می‌دهد که تعمیرات به طور کاملاً اصولی انجام خواهد شد.
  • در پایان تعمیرات تکنسین‌ها موظف هستند به شما ضمانت‌نامه تحویل دهند تا اگر دوباره همین خرابی اتفاق افتاد در صورت اعتبار داشتن گارانتی خدمات رایگان برای شما در نظر گرفته شود.
  • اگر قطعه‌ای در داخل دستگاه آسیب دیده باشد تعمیرکاران ما در زانکو سرویس موظف هستند ابتدا آن را تعمیر کنند. اما اگر بداند طول عمر مفید قطعه از دست رفته است حتماً آن را با یک قطعه اصل عوض کرده و گارانتی قطعه را به شما تحویل می‌دهند.
  • نمایندگی اسنوا در کرج تمامی خدمات را در منزل شما انجام می‌دهد.
  • ما هزینه‌ها را براساس نرخ اتحادیه محاسبه کرده و به هیچ عنوان تعمیرکاران مبلغی را به صورت سرخود از شما دریافت نمی‌کنند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج

متأسفانه بار‌ها این اتفاق افتاده است که مشتریان بعد از از کار افتادن ماشین لباسشویی به صورت سر خود آن را دستکاری کرده و باعث خرابی بیشتر در این وسیله می‌شوند. اکنون به نمایندگی اسنوا در کرج اطلاع می‌دهند. اما باید به محض اینکه علائم خرابی را در وسیله مشاهده کردید حتماً ماشین لباسشویی را خاموش کرده و اگر دفترچه راهنما را در اختیار ندارید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج تماس بگیرید. ما براساس گزارش شما و پاسخی که به سؤالات ما می‌دهید تشخیص اولیه را خواهیم داد و اگر متوجه شویم حتماً باید از نظر فنی ماشین مورد بازرسی قرار گیرد در زمانی که شما در خانه حضور دارید تعمیرکار با تجهیزات کامل و حتی دستیار به منزل شما می‌آید. بعد از اینکه عیب‌یابی انجام گرفت باید از نظر هزینه گزارش دقیقی در اختیار شما بگذارد. اگر شما از سر هزینه‌ها مشکلی نداشتید تعمیرات آغاز خواهد شد. در صورتی که گارانتی ماشین لباسشویی هنوز اعتبار دارد آن را به تعمیرکار تحویل دهید تا در نهایت تخفیف خوبی نصیب شما شود.


نمایندگی ال جی در سنندج

برند ال جی در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد و مردم اغلب ترجیح می‌دهند وسایل برقی خود را از برند ال جی خریداری کنند. برای نصب وسایل برقی ال جی و یا برای تعمیرات آن‌ها شما می‌توانید بر روی کمک نمایندگی ال جی در سنندج حساب کنید. در واقع زانکو سرویس نمایندگی‌هایی را راه‌اندازی کرده است تا هموطنان عزیز بتوانند تحت نظر افراد متخصص نصب و یا تعمیرات وسایل برقی خود را انجام دهند. شما می‌توانید خدمات در منزل را برای تعمیرات وسایل برقی خود تحت نظر نمایندگی ال جی در سنندج تجربه کنید. هزینه‌ها کاملاً قانونی طبق نرخ اتحادیه برآورد شده و از طرف دیگر اگر گارانتی دستگاه‌ اعتبار داشته باشد تخفیف‌های خوبی شامل حال شما خواهد شد.

در پایان

زانکو سرویس مفتخر است به شما عزیزان اعلام نماید که با مجموعه‌ای از مهندسین حرفه‌ای و تکنسین‌های متخصص آماده ارائه خدمات در اغلب شهر‌های ایران به شما عزیزان می‌باشد، این مجموعه دارای نمایندگی رسمی ال جی در سنندج و نمایندگی رسمی سامسونگ در سنندج نیز می باشد. کافی است در هر شهری که هستید شماره تلفن‌های مراکز تحت نظر زانکو سرویس را در تلفن همراه خود داشته باشید تا در هر زمان که به کمک ما نیاز داشتید بتوانید با کارشناسان زبده ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر