مشکلات حوزه رسانه مازندران صنفی پیگیری شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه کار خبرنگاران را ارج می‌نهیم و برای رفع دغدغه‌های آنها تلاش می‌کنیم، گفت: مشکلات حوزه رسانه مازندران صنفی پیگیری شود.

مشکلات حوزه رسانه مازندران صنفی پیگیری شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در مراسمی قدردانی از پیشکسوتان و فعالان رسانه‌ای مرکز مازندران در چوب و کاغذ مازندران،  اظهار داشت: اقدامات خبرنگاران استان را ارج می‌نهیم و برای رفع دغدغه‌های آنها بیشتر تلاش می‌کنیم.

وی، خبرنگاری را حرفه‌ای ارزشمند و متعالی دانست و تاکید کرد: نقد منصفانه، صداقت و سلامت در کلام و گفتار خبرنگاران از مجموعه مدیران استانی و اقدامات آنها، در پیشرفت و تعالی استان بسیار موثر است. مشکلات و مطالبات حوزه رسانه‌ای باید به صورت صنفی پیگیری شود و مدیران نیز در این امر نقش تسهیل گری خود را باید ارتقا دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این آئین گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده بهره برداری از تالار مرکزی استان و واگذاری آن به بخش خصوصی به زودی انجام خواهد پذیرفت.

احسان آهنگر با تائید این مورد که تالار مرکزی ساری تاکنون چندین نوبت افتتاح شد، اما به بهره برداری نرسید ادامه داد: فقط دو درصد از فرایند تکمیل تالار مرکزی ساری باقی مانده که این امر نیز با سرعت و جدیت در حال انجام است.

در این مراسم از چند پیشکسوت حوزه مطبوعات، فروشندگان نشریات و متوفیان رسانه ای مرکز مازندران قدردانی شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر