۲ هزار و ۴۱۰ بیمار خاص و سخت درمان تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر تعداد بیماران خاص و سخت درمان تحت حمایت کمیته امداد استان به ۲ هزار و ۴۱۰ نفر رسیده است.

2 هزار و 410 بیمار خاص و سخت درمان تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، صالحی گفت: بیماران خاص، به افرادی گفته می‌شود که فرآیند درمان آنها طولانی و پر هزینه است یا بیماری و عوارض ناتوان کننده آن تا پایان عمر بیمار را درگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال 2 هزار و 410 بیمار خاص و سخت درمان از خدمات این نهاد بهره‌مند شده اند، افزود: همچنین در این مدت 700 نفر از خدمات پیشگیری از سوء تغذیه این نهاد بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه خدمات بیماران سخت درمان و خاص با اولویت و به صورت رایگان ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و ما به التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیرتعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان دارای بیمه درمانی پایه هستند، ادامه داد: کمیته امداد زنجان از استان‌های برتر در ارائه خدمات به این گروه هدف است.

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جمعیتی نزدیک به 50 هزار نفر هستند که 15 هزار و 578 خانوار معادل 56 درصد در روستاها زندگی می‌کنند.

31 هزار و 468 نفر معادل 66.9 درصد از کل مددجویان کمیته امداد استان از زنان سرپرست خانوار هستند که از حمایت‌های مختلف این نهاد بهره مند می‌شوند.

چهار هزار و 930 فرزند محسنین هم اکنون تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و 31 هزار و 457 حامی در حال حاضر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر