ادعای اوکراین: بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از قلمرو روسیه را در اختیار داریم

«الکساندر سیرسکی» فرمانده نیروهای مسلح اوکراین با اشاره به تازه‌ترین وضعیت حمله ارتش این کشور به منطقه «کورسک» روسیه، ادعا کرد اوکراین با پیشروی ۳۵ کیلومتری، ۱۱۵۰ کیلومترمربع از قلمرو روسیه را به کنترل خود درآورده است.

فرمانده نیروهای مسلح اوکراین ادعا کرد نیروهای این کشور 35 کیلومتر در خاک روسیه پیشروی کرده‌اند.
 
به گزارش ایسنا، «الکساندر سیرسکی» فرمانده نیروهای مسلح اوکراین با اشاره به تازه‌ترین وضعیت حمله ارتش این کشور به منطقه «کورسک» روسیه، ادعا کرد اوکراین با پیشروی 35 کیلومتری، 1150 کیلومترمربع از قلمرو روسیه را به کنترل خود درآورده است.
 
فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درحالی چنین ادعایی را مطرح کرده که «آپتی علاءالدینوف» فرمانده یگان نیروهای ویژه آخمات روسیه و معاون اداره نظامی-سیاسی وزارت دفاع این کشور پیشتر اظهار کرد که منطقه «مارتینوفکا» واقع در «کورسک» روسیه از وجود نیروهای مسلح اوکراین پاکسازی شده است.
 
فرمانده نیروهای مسلح اوکراین که در حال ارائه گزارش به «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین بود، ادعا کرد: «نیروهای مسلح اوکراین کنترل 82 شهرک را به‌دست گرفته‌اند».
 
روز چهارشنبه اما «موسسه مطالعات جنگ» اعلام کرد که ادعای مبنی بر کنترل 74 منطقه در استان کورسک روسیه ممکن است با مشاهدات این موسسه همخوانی نداشته باشد.
 
سیرسکی همچنین در گزارش امروز خود وضعیت در جبهه‌های شرق و جنوب را همچنان «متشنج» توصیف کرد اما افزود که شرایط «تحت کنترل است».
 
زلنسکی نیز امروز مدعی شده اوکراین کنترل شهرک «سودژا» در کورسک را به دست گرفته است. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر