فاز عجیب زاک! رونمایی از مجسمه همسر/ عکس

مالک فیسبوک از مجسمه همسرش پریسیلا چان رونمایی کرد.

فاز عجیب زاک! رونمایی از مجسمه همسر/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، مارک زاکربرگ، میلیاردر سرشناس حوزه فناوری سفارش ساخت مجسمه همسرش، پریسیلا چان را به مجسمه‌ساز سرشناس نیویورک به نام «دانیل آرشام» داده است. این خبر حرف و حدیث‌هایی را در فضای مجازی به راه انداخته است.

بنابر گزارش یورونیوز، هنوز زمان زیادی از آخرین شیرین‌کاری شگفت‌انگیز مالک فیس‌بوک، یعنی موج سواری با یک دست کت و شلوار و با پرچم آمریکا در دست نگذشته که او یک بار دیگر خود را در مرکز توجهات قرار داده است.

مارک زاکربرگ روز چهارشنبه 14 اوت (24 مرداد 1403) در اینستاگرام پستی منتشر کرد تا از اثر هنری جدیدی که سفارش داده رونمایی کند و آن چیزی جز مجسمه‌ای با ظاهری عجیب از همسرش پریسیلا چان نبود. مارک زاکربرگ و پریسیلا چان 12 سال است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

مارک زاکربرگ عکسی از همسرش پریسیلا چان را به اشتراک گذاشت که در کنار این مجسمه‌ با لباسی عبایی و با لیوانی همرنگ در دستش ایستاده است. در این پست به صورت طنز نوشته شده است: «احیای سنت رومی در ساخت مجسمه‌های همسرتان.»

به نظر می‌رسد که این مجسمه تقریباً 2 متر ارتفاع دارد. چان در کامنت‌ها همراه با یک ایموجی قلب نوشت: «هرچه از من تعداد بیشتری باشد بهتر است.»

فاز عجیب زاک! رونمایی از مجسمه همسر/ عکس

زاکربرگ برای تحقق چشم‌انداز بلندپروازانه خود از استعدادهای هنرمند معاصر آمریکایی دانیل آرشام استفاده کرد. این مجسمه با رنگ آبی تخم‌مرغی ساخته شده است که رنگ مشخص جواهرساز لوکس «تیفانی و شرکاء» را تداعی می‌کند و در یک شنل فلزی و فرشته‌ مانند تزئین شده است.

این مجسمه تاکنون با واکنش مثبت اهالی اینترنت مواجه شده است. بسیاری این ژست عاشقانه زاکربرگ را تحسین کرده‌اند؛ به طوری که یکی از کاربران اینستاگرام اظهار داشت: «تن و بدن همه شوهرها به لرزه افتاد.» یکی دیگر اضافه کرد، «معذرت می‌خواهم مارک، ولی انگار تو را دست کم گرفته بودیم.»

البته که همه تحت تاثیر این کار قرار نگرفتند. یک نفر به شوخی گفت: «این میلیاردرترین چیزی است که تا کنون وجود دارد» در حالی که دیگری به صراحت اظهار داشت: « نمی‌خواهم دروغ بگویم، ولی به نظر زشت است.»

صرف نظر از اینکه مردم ژست زاکربرگ برای سفارش ساخت مجسمه همسرش را تحسین می‌کنند یا از او انتقاد می‌کنند، اما او مطمئناً سطح انتظارات یک عمل عاشقانه یا «چرندهای میلیاردرها» را بالا برده است.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر