با این عظمت سریع‌تر از موبایل شارژ می‌شود! / عکس

خودروساز چینی زیکر جدیدترین مدل ۰۰۷ خود را در ۱۳ آگوست رونمایی کرد. احتمالاً هیجان‌انگیزترین پیشرفت زیکر ۰۰۷ این است که اکنون با نسل دوم باتری گلدن عرضه خواهد شد.

با این عظمت سریع‌تر از موبایل شارژ می‌شود! / عکس

امیرمسعود عابدین_ جدیدترین سدان زیکر، خودروساز زیرمجموعه جیلی، از زمان عرضه با دو باتری مختلف، یک باتری گلدن 75 کیلووات ساعتی و یک باتری 100 کیلووات ساعتی CATL Qilin در دسترس بوده است. مدل سال 2025 باتری 100 کیلووات ساعتی Qilin را همچنان حفظ می‌کند؛ این باتری یک باتری لیتیومی سه‌تایی است که برای شارژ فوق‌سریع 5C بهینه شده است. در همین حال، نسخه‌های مجهز به بسته باتری 75 کیلووات ساعتی، نسل دوم باتری طلایی را دریافت می‌کنند.

خودرو به این عظمت سریع‌تر از موبایل شارژ می‌شود!

تاکنون، بزرگ‌ترین تغییری که در مورد نسل دوم این باتری‌ها شناخته شده است، این است که سرعت شارژ از C4.5 به C5.5 رسیده است. این بدان معناست که در عمل می‌توان خودرو را از 10 تا 80 درصد در 10.5 دقیقه شارژ کرد که 4.5 دقیقه سریع‌تر از نسل اول است. زیکر ادعا می‌کند که باتری گلدن ساخته شده توسط این شرکت، سریع‌ترین سرعت شارژ شدن باتری در جهان را دارد.

خودرو به این عظمت سریع‌تر از موبایل شارژ می‌شود!

نسخه پرفورمنس و چهار چرخ محرک زیکر 007 شتاب 2.84 ثانیه‌ای دارد که به ادعای این شرکت، آن را به سریع‌ترین خودروی الکتریکی متوسط در جهان تبدیل می‌کند.

منبع: carnewschina

58322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر