حمایت قاطع چهره نزدیک به جلیلی از وزیر پیشنهادی پزشکیان

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در انتخابات، با انتشار بیانیه ای از وزیر پیشنهادی بهداشت حمایت کرد.

حمایت قاطع چهره نزدیک به جلیلی از وزیر پیشنهادی پزشکیان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرام یزدانی، سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار بیانیه ای از اهمیت رای قاطع و بالا به دکتر محمدرضا ظفرقندی روایت کرد و، از وزیر پیشنهادی بهداشت حمایت کرد.

بنابر روایت جماران، متن این بیانیه بدین شرح است:

نیل به اهداف عالی نظام سلامت مانند اثربخشی و کیفیت سیاستگذاری، تولیت واحد و موثر سلامت، نظام مراقبت های اولیه سلامت فراگیر و موثر، شفاف سازی حدود تکلیفی دولت در ارایه خدمات سلامت، مشارکت مالی  عادلانه آحاد جامعه در تامین منابع نظام سلامت، عدم تحمیل هزینه های کمرشکن خدمات سلامت به خانواده ها، بهینه سازی پیامدهای سلامت با توجه به محدودیت منابع مالی نظام سلامت، کاهش بار  قابل انتساب بیماری ها به عوامل خطرزای سلامت، سبک زندگی سالم، سرمایه اجتماعی بالا به عنوان مبنای سلامت اجتماعی، فرهنگ سلامت غنی، هرم جمعیتی بهینه و انسان سالم در بستر زیست بوم سالم مستلزم اصلاحاتی وسیع و بنیادین در نظام سلامت و نظامات مرتبط کشور است.

بخشی از این اهداف به واسطه اِعمال حاکمیت درون بخشی محقق می گردد و بخش بزرگتری از آن از طریق رهبری بین بخشی قابل تحقق می باشد؛ بطور قطع این اصلاحات وسیع تنها در حضور یک وزیر قوی و با صلاحیت های رهبری بالا در راس نظام سلامت میسر می باشد.

خوشبختانه جناب آقای دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت و درمان پیشنهادی دولت چهاردهم از ویژگی هایی مانند کاریزمای فردی، دانش مدیریتی و تجربه بالا  برخوردار می باشند ولی ایشان برای پیشبرد برنامه هایشان نیازمند اعتماد و حمایت عموم مردم هستند.

رای اعتماد قاطع به ایشان در مجلس، نشان‌دهنده حمایت قوی از سوی نمایندگان مردم است و به ایشان این امکان را می‌دهد که با قدرت و اعتماد به نفس بالا به اجرای برنامه‌ها و اصلاحات مورد نظر خود بپردازد. این حمایت مجلس نه تنها به پیشبرد اهداف نظام سلامت کمک می‌کند، بلکه به ارتقای سلامت عمومی جامعه و بهبود کیفیت زندگی مردم نیز منجر می‌شود.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر