لشکر ایرانی همستر، تن بازار رمزارز را به لرزه درآورد!

این روزها همستر کامبت نقل دهان هر کاربر تلگرام است و سرمایه گذاران خطرپذیر نیز آن را از قلم نیانداخته‌اند؛ با این حال تیم همستر کامبت مودبانه پیشنهادات آنها را رد کرد و ترجیح داد به جامعه خود وفادار بماند.

لشکر ایرانی همستر، تن بازار رمزارز را به لرزه درآورد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از تحلیلگران صنعت کریپتو در نگاهی‌ ساده‌انگارانه رشد کاربران همستر کامبت و رسیدن تعداد آن‌ها به 300 میلیون بازیکن را تهدیدی برای بیت‌کوین توصیف کردند؛ گفتنی است که اگرچه پیشنهاد سرمایه‌گذاران خطرپذیر مورد پذیرش تیم توسعه همستر کامبت واقع نشد اما همستر کامبت توانست به لطف این خبر جیب‌های خود را پرپول کند!

این تیم در اطلاعیه 10 آگوست (20 مرداد) اعلام کرد که رویکرد آنها با سایر بازی‌ها و پروژه‌های کریپتویی که به تامین مالی سرمایه‌گذاران خطرپذیر متکی هستند، متفاوت است. به گفته تیم همستر کامبت، این شرکت‌ها معمولا از بازیکن‌ها برای نقد کردن سرمایه‌گذاری خود استفاده می‌کنند.

لشکر ایرانی همستر، تهدیدی برای بیت‌کوین!

تیم همستر کامبت فاش نکرد که کدام شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای تامین مالی بازی مبتنی بر تلگرام ابراز علاقه کرده‌اند. 

توسعه‌دهندگان همستر کامبت توضیح دادند که 60٪ از توکن HMSTR برای بازیکنان رزرو می‌شود، در حالی که مقدار باقی مانده برای نقدینگی، مشارکت‌های آینده، پاداش‌های درون بازی و توسعه اکوسیستم استفاده خواهد شد.

منبع: cointribune

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر