عامل ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری اینترنتی در خرم‌آباد دستگیر شد

رییس پلیس فتا لرستان گفت: عامل کلاهبرداری اینترنتی با مبلغ بیش از پنج میلیارد ریال در استان شناسایی و دستگیر شد.

عامل 500 میلیون تومان کلاهبرداری اینترنتی در خرم‌آباد دستگیر شد

 به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ حسین سپه وند  با اعلام این خبر گفت : با ارائه مرجوعه های قضائی توسط چند شهروند به پلیس فتا لرستان مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان سایت همسریابی، مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: فردی ناشناس با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اقدام به فریب کاربران و مبالغی را تحت عنوان معرفی برای ازدواج از آنها دریافت کرده است که پس از انجام مراحل قانونی پرونده شاکیان، تحقیقات گسترده ای در این خصوص انجام شد و فرد کلاهبردار مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ سپه وند گفت: کارشناسان پس از شناسایی و اخذ دستورات لازم از مرجع قضائی، متهم را طی یک عملیات سریع و غافلگیرانه در مخفیگاه خود در خرم آباد دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده اما پس از مواجه شدن با مدارک و ادله کشف شده نسبت به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت با این ترفند مبلغ بیش از پنج میلیارد ریال را از 10 نفر کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: مجرمان سایبری با سو استفاده از عدم آگاهی کاربران و ایجاد صفحات متعدد همسریابی فاقد مجوز قانونی، قربانیان را فریب داده و از آن ها کلاهبرداری می کنند که از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 در میان بگذارند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر