مشتری‌مداری به سبک تویوتا/ فراخوان ۳۰ هزار خودرو فقط به خاطر یک برچسب! /عکس

تویوتا به‌تازگی ۳۴ هزار خودرو در ۲۳ مدل مختلف را به دلیل یک برچسب ساده فراخوان کرده است!

مشتری‌مداری به سبک تویوتا/ فراخوان 30 هزار خودرو فقط به خاطر یک برچسب! /عکس

امیرمسعود عابدین_ اخیراً تویوتا 33848 وسیله نقلیه در 23 مدل مختلف (تقریباً هر تویوتایی که می‌توانید در حال حاضر بخرید) را فراخوان کرد. دلیل این فراخوان مشکلات فنی یا نرم‌افزاری نیست؛ بلکه به این دلیل است که برخی از خودروها برچسب‌هایی دارند که اطلاعات مربوط به وزن لوازم جانبی را نادرست نشان می‌دهند.

به گفته اداره ایمنی بزرگراه‌ها در ایالات‌متحده، شرکتی که در 23 ژوئیه این فراخوان را صادر کرده، در تگزاس مستقر است. این شرکت توزیع‌کننده وسایل نقلیه و لوازم جانبی تویوتا است.

هنگامی که لوازم جانبی به خودرو اضافه می‌شوند، برچسب‌های به‌روز شده که ظرفیت بارگذاری جدید را نشان می‌دهند، مورد نیاز هستند. خطاهای برنامه‌نویسی منجر به استفاده سیستم از وزن‌های نادرست برای قطعات جانبی متعدد شده است.

مشتری‌مداری به سبک تویوتا/ فراخوان 30 هزار خودرو فقط به خاطر یک برچسب! /عکس

این فراخوان شامل همه مدل‌ها از شاسی بلندهای بزرگ مانند سکویا گرفته تا کرولای پایه است که مدل‌های 2023 و 2024 را در برمی‌گیرد. تعمیر و رفع این مشکل بسیار ساده است. برچسب‌های جدید با اطلاعات صحیح به‌صورت رایگان برای صاحبان خودروها ارسال می‌شود.

اینکه خودروساز مهم و بزرگی مانند تویوتا برای یک برچسب ساده اقدام به اعلام فراخوان می‌کند و تمام جزئیات ریز را در نظر می‌گیرد، ارزش قائل شدن برای مشتری را به‌خوبی نشان می‌دهد. بماند که بسیاری از خودروسازان داخلی برای اشکالات متعدد و بسیار مهم نه‌تنها فراخوانی صادر نمی‌کنند، بلکه اقدام به انکار مشکل نیز می‌کنند.

منبع: motor1

58322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر