عکس ؛ شماره ۸ مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (سه‌شنبه) را در حضور میهمانان ویژه باشگاه برگزار کرد.

عکس ؛ شماره 8 مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی پرسپولیس، سرخپوشان ایران تمرین امروز را پس از دیدار و گفتگو با مدیر عامل و پیشکسوتان باشگاه، آغاز کردند.

تمرین امروز از ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و این تمرین، میهمانان ویژه‌ و ارزشمندی داشت. رضا درویش، مدیر عامل، محمود خوردبین و مجتبی محرمی، پیشکسوتان بنام باشگاه در این تمرین حضور داشتند.

پیش از آغاز تمرین، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و برای تیم در فصل جدید آرزوی موفقیت نمود. رضا درویش همچنین با اعلام خسته نباشید و تقدیر از بازیکنان برای تلاش در فصل گذشته و قهرمانی که بدست آمد و همینطور برای جدیت در تمرینات پیش فصل ابراز رضایت و تشکر کرد.

محمود خوردبین و مجتبی محرمی هم برای بازیکنان و تیم آرزوی موفقیت نمودند و برای فصل جدید، بهترین‌ها را آرزو کردند.

تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و شامل؛ راندو در قالب سه گروه، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال هدفمند می‌شد. امید عالیشاه و اوستون ارونوف در اختیار کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اراک انجام می‌دهد و پس از آن، با یک پرواز، عازم اراک می‌شود و برای بازی برابر ذوب آهن از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس آماده خواهد شد.

عکس ؛ شماره 8 مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان