گیتاریست استقلال آماده حضور در تیم جدید

در ادامه انتقال بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس به مس رفسنجان، احتمال پیوستن امیرارسلان مطهری به جمع نارنجی‌پوشان وجود دارد.

گیتاریست استقلال آماده حضور در تیم جدید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در لیگ بیست‌وسوم در جایگاه دوم ایستاد اما در این بین حواشی زیادی را هم تجربه کرد، یکی از این حاشیه‌های مربوط به امیرارسلان مطهری می‌شد. در همان هفته‌های ابتدایی، اخبار ضدونقیضی در مورد امیرارسلان به گوش می‌رسید و عدم علاقه جواد نکونام به این بازیکن، در صدر اخبار و شایعات قرار داشت.

به گزارش فوتبال 360، رفته‌رفته اما مشخص شد این شایعات، واقعیت دارند؛ چرا که نکونام از مطهری در ترکیب تیم خود استفاده نمی‌کرد و بعضا نام امیرارسلان حتی در لیست هم قرار نمی‌گرفت. نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم، امیرارسلان مطهری پس از 5 فصل استقلال را ترک کرد و راهی تراکتور شد. 

خارج از نُت

روزهای اوج امیرارسلان مطهری دیدنی بود؛ بازیکنی که گلزنی در داربی را به هر مورد دیگری ترجیح می‌داد و برای همین محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران استقلال داشت.  مطهری پس از ترک استقلال، تراکتور را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد تا شاید بتواند نشان دهد جواد نکونام در مورد او اشتباه می‌کرده اما امیرارسلان در جمع پرشورها هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و هواداران تراکتور انتقادات زیادی را در مورد او مطرح کردند.

به امید بازگشت

مطهری اکنون در آستانه شروع لیگ برتر تیم ندارد و البته در حال مذاکره با نارنجی‌پوشان رفسنجانی است. محرم نویدکیا تخصص زیادی در زمینه احیا بازیکنان دارد. وقتی در لیگ بیست‌وسوم سکان هدایت مس رفسنجان به محرم سپرده شد، بازیکنانی مانند فرشید باقری و سجاد شهباززاده اوج گرفتند و نقش زیادی در موفقیت تیم نویدکیا داشتند.

در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم ظاهرا قرار است جمع آبی‌پوشان سابق جمع شود؛ ابتدا فرشید اسماعیلی با عقد قراردادی نارنجی‌پوش شد و حالا طبق شنیده‌ها امیرارسلان مطهری هم در حال مذاکره با مس رفسنجان است. ارسلان امید دارد زیر نظر محرم نویدکیا بتواند احیا شود و بار دیگر خود را ثابت کند اما باید دید آیا او با این تیم به توافق نهایی دست پیدا می‌کند یا خیر.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان