باز هم جنگی در کار نیست!

تصمیم سازان کلان تهران،‌ به خوبی روش های دور کردن کشور از جنگ گسترده با قدرت های بزرگ را آموخته و در آن به کمال خبرگی دست یافته اند.

باز هم جنگی در کار نیست!

به گزارش خبرآنلاین یدالله کریمی پور استاد دانشگاه در کانال تلگرامی خود نوشت: تقریبا همه آژانس های هواپیمایی بین المللی، پرواز به ایران، لبنان و اسرائیل را لغو کرده اند. نیروی هوایی اسرائیل مرخصی پرسنل را لغو کرده و از مستشاران و سایر نظامیانش در خارج، از جمله جمهوری آذربایجان و گرجستان خواسته است بی درنگ به کشور برگردند. زیر دریایی یو اس اس جورجیا, مجهز به 195 موشک هدایت شونده مادون قرمز و ناوگروه یو اس اس آبراهام لینکلن، به دستور وزیر دفاع آمریکا راهی خاورمیانه شده اند. کوتاه آن که خبرگزاری ها چنین وانمود می کنند که عملیات خونخواهی ایران و حزب الله همین امشب تا بیشینه پنج شنبه 25 امرداد انجام انجام خواهد شد. حتی خوش بینانه ترین کارشناسان نیز وقوع حملات و در پی آن تکوین جنگ‌ بزرگ منطقه ای در خاورمیانه را گریزناپذیر می پندارند. گفته می شود نتانیاهو و گالانت نیز ارتش و دفاع غیر عامل را به حالت آماده باش درآورده اند.‌ به هر روی چنین وانمود می شود که جنگ‌ منطقه ای، آن هم‌ در شرایطی که مذاکرات برقراری آتش بس بین حماس- اسرائیل(اشغالگر) در مراحل پایانی است، حتمی است و تا چند روز و بلکه امشب و طی چند ساعت دیگر آغاز خواهد شد.

با این همه جمهوری اسلامی در نجنگیدن خبره شده است. تصمیم سازان کلان تهران،‌ به خوبی روش های دور کردن کشور از جنگ گسترده با قدرت های بزرگ را آموخته و در آن به کمال خبرگی دست یافته اند. مگر ممکن است جنگی به بزرگی نبرد با اسرائیل در میان باشد و شبکه های تلویزیونی در حال پخش برنامه های معمول آشپزی،‌ آگهی تبلیغاتی، سریال ها و سخنرانی و ...باشند؟! مگر نه این که اگر قرار بر رخداد جنگی بزرگ است، دستکم‌ دفاع غیر عامل باید اطلاعیه ای صادر کند؟! وقوع جنگ‌ بین دو کشور، با عملیات محدود هوایی هرگز یکسان تلقی نمی شود.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر