برگزاری اولین تور گردشگری کودک در استان کرمان

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان از برگزاری اولین تور گردشگری ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت گردشگری نجوم خبر داد.

برگزاری اولین تور گردشگری کودک در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ معین افضلی در مصاحبه ای گفت: اولین تور گردشگری کودکان و نوجوانان با محوریت گردشگری نجوم و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هلدینگ کاوشگران هوا و فضا در کرمان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان افزود: این تور یک‌روزه با حضور بیش از 70 کودک و نوجوان کرمانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ گردشگری در خانواده‌ها انجام شده و با همکاری بخش خصوصی برنامه‌ریزی برگزاری هفتگی تورهای مخصوص کودکان در دستور کار این اداره کل است.

او بیان کرد: گردشگری کودک که طی آن نیازهای کودکان به توسعه و پیشرفت در سنین مختلف از لحاظ اجتماعی و ذهنی با آموزش و سرگرمی در سفر مدنظر است و در واقع گردشگری کودک، در یادگیری اصول اجتماعی به خانواده کمک قابل توجهی می‌کند.

افضلی در پایان خاطر نشان کرد: سفر و گردشگری باعث تقویت خلاقیت و تخیل کودکان شده و تأثیر بسزایی بر ذهن آنها در مسیر رشد مهارت‌های اجتماعی و عاطفی دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر