صاحب‌نظر روس: انتقام سخت ایران از اسرائیل گامی در مسیر عدالت خواهد بود

آلگ فومین رئیس بنیاد "روس آر" معتقد است:‌ «انتقام سخت» جمهوری اسلامی ایران از رژیم اسرائیل به خاطر اقدامات تروریستی همچون ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به بازگرداندن عدالت در منطقه خاورمیانه و احقاق حق فلسطینیان از رژیم اشغالگر قدس کمک خواهد کرد.

صاحب‌نظر روس: انتقام سخت ایران از اسرائیل گامی در مسیر عدالت خواهد بود

به گزارش خبرآنلاین، این صاحب‌نظر روس در گفت و گو ایرنا در مسکو با ابراز همبستگی خود با مردم فلسطین در پی شهادت شهید هنیه، افزود: من خشم عمیق خود را از گستاخی رژیم اسرائیل ابراز می کنم.
وی ادامه داد: رژیم اسرائیل نه تنها تمام قوانین جامعه بشری، بلکه همه معیارهای اخلاقی را زیرپا گذاشته است.
رئیس بنیاد روس‌آر گفت: اینکه اسرائیل، هنیه را به عنوان مهمان آیین تحلیف رئیس‌جمهوری اسلامی ایران ترور کرد، نشان می‌دهد که این رژیم به هیچ اصولی پایبند نیست.
وی تصریح کرد:‌ من مطمئن هستم که ایران قطعا پاسخ این اقدام توهین‌آمیز اسرائیل را خواهد داد و در کل،‌ امید زیادی دارم که این کار انجام شود.
فومین افزود:‌ انتقام سخت ایران از اسرائیل، گامی مهم در راستای تحقق عدالت خواهد بود و ما باری دیگر جمهوری اسلامی ایران و عزم نیروهای مسلح دلاور آن برای پیروزی بر یکی از موذی‌ترین، خطرناک‌ترین و نفرت‌انگیزترین دشمنان بشریت تجلیل خواهیم کرد.


 اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه بامداد چهارشنبه 10 مردادماه 1403 رژیم صهیونیستی در ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موجی از محکومیت ها را در سطح جهان به همراه داشته است. از آن جمله، کرملین، وزارت امور خارجه روسیه و برخی دیگر از مقامات این کشور، این اقدام تل آویو را به شدت محکوم کردند و آن را زمینه ساز شدت گرفتن تنش در منطقه خاورمیانه دانستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس گفتند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور نیز دوشنبه 15 مرداد 1403 در دیدار سرگئی شویگو دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه، به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و اقدامات این رژیم در جهت آتش‌افروزی در منطقه اشاره کرد و گفت: اقدامات جنایتکارانه این رژیم علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و همچنین اقدام به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در کشور ما مصداق بارز نقض تمامی قوانین و مقررات بین‌المللی است؛ جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان به دنبال توسعه دامنه جنگ و بحران در منطقه نیست اما قطعاً این رژیم پاسخ جنایات و گستاخی خود را دریافت خواهد کرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر